Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

looneycooney wrote:Ik vandaag eerst langs de fietsenmaker , kopserie in orde gezet , dan een tochtje gaan maken(36km avg 24km/h)..terug poetsen etc en ondertss de bike terug uit mekaar gehaald ...
De hele dag met mijn fiets bezig geweest :-) kwestie van bezig blijven hahaha
ah, der zijn er die teveel tijd hebben blijkbaar !
as ge nogwa tijd mé ne fiets wilt spenderen, kunde de mijne ook kome kuise zene :-D
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

hehe you wish! kuisen mag je zelf doen , tenzij jij de mijne wilt doen natuurlijk :P
Wil wel altijd helpen om af te stellen of zo ;-) hehe
Tijd heb ik wel..alleh ja feitelijk enkel om te fietsen..moet de conditie onderhouden heh
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

looneycooney wrote:Ik vandaag eerst langs de fietsenmaker , kopserie in orde gezet , dan een tochtje gaan maken(36km avg 24km/h)..terug poetsen etc en ondertss de bike terug uit mekaar gehaald ...
De hele dag met mijn fiets bezig geweest :-) kwestie van bezig blijven hahaha
Oew yeah! Stevig tempo...
Wyky666
Mountainbiker

Post by Wyky666 »

Ik zal het maar één keer posten :P

Vandaag heb ik woon - werk verkeer gedaan.

2 maal de volle 5 km gereden.

Ik moet wel zeggen dat ik wat last had van zadelpijn. Ook als was het maar 5 km. Komt omdat ik gisteren men aller eerste tocht had gedaan met de bike. Ben het zadel nog niet gewoon
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

8) net wa getraind met koersfiets 43,63 km in 1.35,00
avs : 27,54 was lang geleden da nog eens met koersfiets gaan trainen ben See YOU
IvanIvankov
Mountainbiker

Post by IvanIvankov »

vandaag voor het eerst met mijn mountainbike gereden :-)

eerst de remmen ingereden en dan nog een rustig tochtje om de fiets wat gewoon te worden
goed voor 34 km
en de fiets is goedgekeurd :drunk:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

vandaag een bergspinninske gedaan, maar na 1.5 h ermee gekapt ... blijkbaar zat die training van gisteren nog in men benen #-o

bijna thuis aangekomen zag ik een paar autos langs de kant staan en, waarempel nogantoe, nen bike mé zen wielen omhoog !
Ni normaal ! dus ikke stoppen en zien of er iets te dépanneren viel.
Bleek da diën brave fietser, mé zijnen Trek 6500 "geshopt" was door een broekventereke op vier wielen :evil: .
kvroeg em dan of hij gereedschap nodig had om zijne fiets rij-klaar te krijgen ; "nee, tzal wel gaan" en hij draait zen achterwiel : da staat zo symmetrisch kaduk as iet ! en hij moest daarmee nog naar Leuven #-o hij had het eigenlijk zélf ni door dattem dáár nimeer mé kon rijden !
'Kben dan maar effe den fietsendrager gaan halen en em naar huis gevoerd. das toch tminste wattek kon doen !
hopelijk heeft hij er ni teveel aan overgehouden ....
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

KRZA wrote: Oew yeah! Stevig tempo...
:P hehe idd begint te vlotten , mja wel in kiewiet/bokrijk/teut...amper wat bergop en veel snelle stukken , maar toch , conditie komt dik in orde de laatste tijd..maar ik fiets ook alleen nog maar ,
is het enige waar ik me nog mee bezig ben ...
Ik wil en ik zal ! Mijn plannen voor wedstrijden mee te rijden moet je hard voor werken heh :wink:
Maar ik heb ook mindere dagen hoor , zoals vandaag , ben zelfs niet op de fiets gestapt... :oops:
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

looneycooney wrote:
KRZA wrote: Oew yeah! Stevig tempo...
:P hehe idd begint te vlotten , mja wel in kiewiet/bokrijk/teut...amper wat bergop en veel snelle stukken , maar toch , conditie komt dik in orde de laatste tijd..maar ik fiets ook alleen nog maar ,
is het enige waar ik me nog mee bezig ben ...
Ik wil en ik zal ! Mijn plannen voor wedstrijden mee te rijden moet je hard voor werken heh :wink:
Maar ik heb ook mindere dagen hoor , zoals vandaag , ben zelfs niet op de fiets gestapt... :oops:
Shame on you!!! [-X [-X :-D
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

Dubbele post. :oops:
Post Reply