Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

amai,streek heeft meer te bieden dan alleen maar zon en strand!!!
deze zomer(aug.) ook eens overwegen om mijne bike mee te nemen richting Platja D'aro :bounce:
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Mannen...vakantie is geboekt...ik ben er vanaf 5 juli tot 23 juli .Helass kan ik niet langer .Normaal ga ik 4 weken maar dat gaat dit jaar niet lukken omdat ik ander werk heb en verlof schrijven daar iets moeilijker is .We moeten maar mooie tochten maken Kurt...ik laat het weer aan jou over :bounce:
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Frits, dan ben je er dit jaar heel wat vroeger bij. Ik heb nog geen vlucht geboekt, het zou kunnen dat ik dit jaar terug met de auto kom.
In april ga ik weer op verkenning, de Peter komt me gezeldschap houden.
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Hallo Kurt...je bent er toch wel he ..als ik er ben in juli .April gaat mij niet lukken .Ik ga wel in april een lang weekend naar Frankrijk .We gaan de Alpe D'Huez eens een paar keer oprijden >kan ik vast een beetje wennen aan het klimmen .Ik ben hier toch ook nog steeds redelijk aan het fietsen ..moet wel he ?..moet toch een beetje mee kunnen rijden met jullie .Ik doe me best .
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Yep yep, in April ga ik inderdaad met Kurt eens wat verkennen. En de laatste twee weken van juli (18-31 juli) ben ik er ook weer bij!!!! :bounce:
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Wanneer (welke datums) zijn jullie er in april?
Hoe is het daar dan qua temperatuur?
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Swannie wrote:Wanneer (welke datums) zijn jullie er in april?
Van 3 tot 15 april ben ik daar, Peter komt enkele dagen later en vertrekt iets vroeger dacht ik...
Het weer is altijd wat afwachten, maar gewoonlijk rond de 20C°, tot een uur of 10 is het fris en dan warmt het fel op, rond 16h begint het dan terug fel af te koelen
Ik heb tijdens de paasvakantie al meegemaakt dat er lichte sneeuwval was boven op de masnou en een dag later lagen we te bakken op het strand...
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Kunnen jullie het daar niet over hebben?!!!..ik lees namelijk mee en word er nogal jaloers van. :evil: ......IK WIL OOOOOK..!!! :P
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

univega wrote:
Swannie wrote:Wanneer (welke datums) zijn jullie er in april?
Van 3 tot 15 april ben ik daar, Peter komt enkele dagen later en vertrekt iets vroeger dacht ik...
Het weer is altijd wat afwachten, maar gewoonlijk rond de 20C°, tot een uur of 10 is het fris en dan warmt het fel op, rond 16h begint het dan terug fel af te koelen
Ik heb tijdens de paasvakantie al meegemaakt dat er lichte sneeuwval was boven op de masnou en een dag later lagen we te bakken op het strand...
tres dias par fabor senor doctor ... neenee ik keer 's dindags de 13e 's avonds terug. Dus waarschijnlijk 5 dias MTB!!!!

En bollie, we doen dit speciaal voor u, zodat ge in de (korte :lol: ) periode dat ge daar zijt, onmiddellijk de beste en mooiste ritjes krijgt voorgeschoteld!! Is dat niet sympathiek van ons? :wink:
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

ja ja ...geef er maar een positieve draai aan..ik zal wel ff zwaaien als ik bovenop de Alpe D'Huez sta...cu...later
Post Reply