Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

vostefan wrote:We hadden niet verwacht dat het zo gevoelig zou liggen, maar ik heb hier zeker begrip voor. Zouden jullie het leuk vinden dat we alle actieve bezoekers van dit topic in première (nog voor Velofollies z'n deuren opent) een persoonlijk mailtje sturen met de 3 ontwerpen van de tenues?
Michilio wrote:
vostefan wrote:No worries... er komt een Poll. Maar de mensen die de moeite doen om Kenneth persoonlijk een goeiendag te komen zeggen op Velofollies worden hier misschien wel extra voor beloond... en neen ... ge moet de Kenneth niet per sé kussen.

De voorstelling op Velofollies kadert in een groter geheel... Mountainbike.be bestaat 10 jaar en de viering van dat 10-jarig bestaan begint op Velofollies. Nadien blijft de poll hier nog even lopen zodat alle trouwe bezoekers van de site hun zegje kunnen doen!

gr - stefan
Ik wil gerust de moeite doen maar jammer genoeg zit ik in de examenperiode. En zo zijn er hier nog een hoop mensen die om hun eigen reden niet naar velofollies kunnen gaan, maar die wel meer het recht hebben om deze outfits in première te zien dan de gemiddelde bezoeker op die beurs!

=D> =D> =D> =D> =D> [-o< [-o< =D> =D> =D>
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

vostefan wrote:Zouden jullie het leuk vinden dat we alle actieve bezoekers van dit topic in première (nog voor Velofollies z'n deuren opent) een persoonlijk mailtje sturen met de 3 ontwerpen van de tenues?
gr - stefan
De gulden middenweg, prima. :wink:
Yalta-cruiser
Mountainbiker

Post by Yalta-cruiser »

=D>
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

vostefan wrote:We hadden niet verwacht dat het zo gevoelig zou liggen, maar ik heb hier zeker begrip voor. Zouden jullie het leuk vinden dat we alle actieve bezoekers van dit topic in première (nog voor Velofollies z'n deuren opent) een persoonlijk mailtje sturen met de 3 ontwerpen van de tenues?
Michilio wrote:
vostefan wrote:No worries... er komt een Poll. Maar de mensen die de moeite doen om Kenneth persoonlijk een goeiendag te komen zeggen op Velofollies worden hier misschien wel extra voor beloond... en neen ... ge moet de Kenneth niet per sé kussen.

De voorstelling op Velofollies kadert in een groter geheel... Mountainbike.be bestaat 10 jaar en de viering van dat 10-jarig bestaan begint op Velofollies. Nadien blijft de poll hier nog even lopen zodat alle trouwe bezoekers van de site hun zegje kunnen doen!

gr - stefan
Ik wil gerust de moeite doen maar jammer genoeg zit ik in de examenperiode. En zo zijn er hier nog een hoop mensen die om hun eigen reden niet naar velofollies kunnen gaan, maar die wel meer het recht hebben om deze outfits in première te zien dan de gemiddelde bezoeker op die beurs!
Dit vind ik een knap initiatief! En ik ben er zeker van dat velen dit zullen appreciëren!!!! =D> =D>
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

ik kan ook niet anders dan dit toejuichen, 'k volg dit topic ook al meer dan een jaar denk'k en velofollies zit er voor mij jammer genoeg ook niet in dit weekend... =D>
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

Nogmaals, oprecht begrip.

Mountainbike.be is volgens mij niet op Velofollies aanwezig om aan te werven, maar om bestaande leden ook in levende lijve te ontmoeten. De première zou het voor hen ook de moeite te maken om mountainbike.be op de beurs te bezoeken. Anders zit Kenneth daar de hele dag alleen... :)

Enfin, dat is een klein beetje off-topic. Ik ben enkel met het ontwerp van de tenues bezig en weet dat ze op Velofollies zouden voorgesteld worden omdat het een ideaal moment is om 'naar buiten te komen'. Bedankt aan alle trouwe volgers van dit topic, ik stel mijn slaap nog even uit om een oplossing voor te stellen...

Ik zorg er in ieder geval voor dat jullie ze eerst te zien krijgen ;)
B-artiest wrote:
Michilio wrote:

gr - stefan
+1 maar zoals bij vele bedrijven, merken, producten,... vergeten die meestal dat het meer moeite kost om nieuwe klanten te maken dan om bestaande te houden... in dit geval worden de nieuwe mensen weer meer beloond dan de oude aanhang #-o [-X
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

laat maar komen anders begint het hier op telenet, mobistar en ander proximussen te lijken.
Aandacht voor de nieuwe klanten en de ouwe kunnen op hun kin kloppen #-o ( tenzij ge fel van uwen tak maakt natuurlijk :wink: )
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Allé, goed te zien dat er weer wat leven gekomen is in de langverwachte tenues.
=D> =D> =D>
3s
Mountainbiker
Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)

Post by 3s »

Velofollies begint vrijdag al.
Zet ze dus zaterdag ook op 't forum?
Misschien nog eens kans om mensen te prikkelen om de ontwerpen ook bij jullie nog eens te komen bekijken :wink:.
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

Noobie wrote:Allé, goed te zien dat er weer wat leven gekomen is in de langverwachte tenues.
=D> =D> =D>
inderdaad, laat dat mailtje met de ontwerpen maar komen :bounce:
Post Reply