Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Denk dat hun volgende tactiek gewoon gaat zijn dat ze niet meer reageren in dit topic om de exclusiviteit te behouden voor Velofollies zonder die keuze hier te moeten verantwoorden. :roll:

Zelf heb ik dit topic niet zo zeer gevolgd, maar voor degene die hier al een jaar zitten te wachten vind ik toch dat je die kledij hier wel mag posten.
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Dat zou wel eens goed kunnen kawa...
Ja Ik heb zelf niet actief meegezocht enz zoals hier de eerste pagina's gedaan werd maar ik ben altijd blijven volgen.... en moest er een tenue uit de bus komen die ik knap vind. Dan zal ik er zeker een bestellen..
MAAR JA... Wie weet welke mogelijkheden er zijn en welke er gekozen gaat worden :P
Yalta-cruiser
Mountainbiker

Post by Yalta-cruiser »

Mountainbike.be is een SITE...
Waarom dan plots die tenuekes IRL laten beoordelen.?..
Is spijtig. Ik kan ook niet op velofolies raken dus mijn stem telt ook niet..
Grts.
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Yalta-cruiser wrote:Mountainbike.be is een SITE...
Waarom dan plots die tenuekes IRL laten beoordelen.?..
Is spijtig. Ik kan ook niet op velofolies raken dus mijn stem telt ook niet..
Grts.

+1
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

No worries... er komt een Poll. Maar de mensen die de moeite doen om Kenneth persoonlijk een goeiendag te komen zeggen op Velofollies worden hier misschien wel extra voor beloond... en neen ... ge moet de Kenneth niet per sé kussen.

De voorstelling op Velofollies kadert in een groter geheel... Mountainbike.be bestaat 10 jaar en de viering van dat 10-jarig bestaan begint op Velofollies. Nadien blijft de poll hier nog even lopen zodat alle trouwe bezoekers van de site hun zegje kunnen doen!

gr - stefan
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

En op die manier komen de forummers die dit topic al meer dan een jaar volgen op de tweede plaats.

De tenues zijn klaar, is da nu zo'n ramp om ze hier in premiere te tonen?
Denk dat men er hier meer recht op heeft dan de bezoekers van Velofollies. :wink:
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

vostefan wrote:No worries... er komt een Poll. Maar de mensen die de moeite doen om Kenneth persoonlijk een goeiendag te komen zeggen op Velofollies worden hier misschien wel extra voor beloond... en neen ... ge moet de Kenneth niet per sé kussen.

De voorstelling op Velofollies kadert in een groter geheel... Mountainbike.be bestaat 10 jaar en de viering van dat 10-jarig bestaan begint op Velofollies. Nadien blijft de poll hier nog even lopen zodat alle trouwe bezoekers van de site hun zegje kunnen doen!

gr - stefan
Ik wil gerust de moeite doen maar jammer genoeg zit ik in de examenperiode. En zo zijn er hier nog een hoop mensen die om hun eigen reden niet naar velofollies kunnen gaan, maar die wel meer het recht hebben om deze outfits in première te zien dan de gemiddelde bezoeker op die beurs!
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

Hoi Kawa,

Ik begrijp de vragen en ben enorm blij dat het jullie zo sterk raakt, dat laat in ieder geval zien dat jullie echt gebrand zijn op een nieuwe tenue!!!

De tenues zijn slechts een onderdeel van de totale nieuwe look van mountainbike.be die op Velofollies voor het eerst aan de wereld wordt getoond. De tenues bevatten natuurlijk stijlkenmerken en het nieuwe logo. Ze hier al tonen zou dus een anti-climax geven aan het hele gebeuren.

Mountainbike.be bestaat 10 jaar en dus wou de crew jullie verrassen met een grootse opfrissing. Daarom zijn deze tenues even on-hold gezet om alles vanuit dat frisse perspectief te bekijken. Hopelijk bevalt de opfrissing jullie...

Mountainbike.be is als belangrijke media-partner ook aanwezig op Velofollies en daar de nieuwe stijl introduceren leek een ideaal moment om onmiddellijk een persoonlijk gesprek aan te kunnen gaan met bikers over de toekomstideeën van mountainbike.be. De bedoeling is om de community nog beter te ondersteunen, zowel individuele bikers als groepen en teams, op recreatief en wedstrijdvlak. Dat kan online, maar ook in real-life.

Ik stel voor dat de trouwe bezoekers van dit topic ten minste 5 keer mogen stemmen :).

gr - stefan
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Michilio wrote:
vostefan wrote:No worries... er komt een Poll. Maar de mensen die de moeite doen om Kenneth persoonlijk een goeiendag te komen zeggen op Velofollies worden hier misschien wel extra voor beloond... en neen ... ge moet de Kenneth niet per sé kussen.

gr - stefan
Ik wil gerust de moeite doen maar jammer genoeg zit ik in de examenperiode. En zo zijn er hier nog een hoop mensen die om hun eigen reden niet naar velofollies kunnen gaan, maar die wel meer het recht hebben om deze outfits in première te zien dan de gemiddelde bezoeker op die beurs!
+1 maar zoals bij vele bedrijven, merken, producten,... vergeten die meestal dat het meer moeite kost om nieuwe klanten te maken dan om bestaande te houden... in dit geval worden de nieuwe mensen weer meer beloond dan de oude aanhang #-o [-X
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

We hadden niet verwacht dat het zo gevoelig zou liggen, maar ik heb hier zeker begrip voor. Zouden jullie het leuk vinden dat we alle actieve bezoekers van dit topic in première (nog voor Velofollies z'n deuren opent) een persoonlijk mailtje sturen met de 3 ontwerpen van de tenues?
Michilio wrote:

gr - stefan
Post Reply