No Tubes Informatie en ervaringen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Timba
Mountainbiker

Post by Timba »

Het recept:

* 1 deel vloeibare latex (te verkrijgen bij de Banier, knutselwinkel) 0.5L = 11 Euro
   * 1 deel ethyleenglycol = onverdunde antivries (auto 5,...)
   * 2 delen water (komt uit de kraan)
   * glittertjes (optioneel ter vervanging van de rubberkorrels in stans, de banier 6.5 euro)
   * alles mengen en goed schudden
robbike
Mountainbiker

Post by robbike »

endorfin wrote:aant pielleke trekken of laten trekken
krijgt ge daar geen spierpijn van na een tijdje ?
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Denk dat ge eerder spierpijn krijgt van zijn producten te mengen :lol:
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Byorka wrote:Hoe kan dat spul nu te duur zijn?

Ik denk dat ik per jaar maar amper voor 15 euro van Stan's Sealant gebruik. Maar een halve bus of zo en dan heb ik 2 fietsen.
Voor dat geld ga ik echt niet liggen frotten.
+1
Notubes zit er ondertussen al 10 maanden in...
Dus we gaan naar iets meer dan nen euro(!) per maand aan sealantkosten. Ieder z'n bezigheid, maar daar frot ik dus idd ook nie voor he...8) 8)
ad24
Mountainbiker

Post by ad24 »

bouwen jullie zelf je wielen om of laat je dit doen?
Wat kost nu infeite de ombouw?
Kan je alle velgen / banden hiervoor gebruiken???
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

ad24 wrote:bouwen jullie zelf je wielen om of laat je dit doen?
Wat kost nu infeite de ombouw?
Kan je alle velgen / banden hiervoor gebruiken???
Begin eens met lezen bij blz 1 ;-)
_Niels_
Mountainbiker

Post by _Niels_ »

Kan ik mijn crossrides ook tubeless maken want op de site van notubes vind ik dit:
This System does not require any modifications to your existing wheel set. If you are not satisfied with it, all you do is remove the rim strip, and put your old heavy tube back in and go riding.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

toverijse wrote:Kan ik mijn crossrides ook tubeless maken want op de site van notubes vind ik dit:
This System does not require any modifications to your existing wheel set. If you are not satisfied with it, all you do is remove the rim strip, and put your old heavy tube back in and go riding.
Pak u gewoon een 20" binnenband,sleur die rond u velg,knip hem middendoor (overlangs natuurlijk) ,
plooi open,zeepsopje erop,zwier er uw buitenband rond ('t zal wa moeilijker zijn dan normaal).
60ml notubes of joe erin 4bar erop,goed shaken terwijl je't wiel steeds rondraait (horizontaal).
Daarna wegleggen op 1 kant,na geruime tijd omdraaien.Overschot van de binnenband snijden.
Druk aflaten tot gewenste rijdruk en vertrekken maar.
Wil je eens bekijken hoe ze't doen?KLIK
_Niels_
Mountainbiker

Post by _Niels_ »

Sandcrawler wrote:
toverijse wrote:Kan ik mijn crossrides ook tubeless maken want op de site van notubes vind ik dit:
Pak u gewoon een 20" binnenband,sleur die rond u velg,knip hem middendoor (overlangs natuurlijk) ,
plooi open,zeepsopje erop,zwier er uw buitenband rond ('t zal wa moeilijker zijn dan normaal).
60ml notubes of joe erin 4bar erop,goed shaken terwijl je't wiel steeds rondraait (horizontaal).
Daarna wegleggen op 1 kant,na geruime tijd omdraaien.Overschot van de binnenband snijden.
Ik weet wel hoe ze het doen maar ik vraag me af of ik het kan doen op crossrides. en ik zou liefst gewoon het standaardpakket nemen en het niet op de ghetto manier doen :wink:
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

toverijse wrote:
Sandcrawler wrote:
Ik weet wel hoe ze het doen maar ik vraag me af of ik het kan doen op crossrides. en ik zou liefst gewoon het standaardpakket nemen en het niet op de ghetto manier doen :wink:
Ik heb gisteren (eigenlijk vanacht op m'n werk :wink: ) nog crossrides gedaan op deze manier.
Dus zal't standaard-pakket ook wel lukken vermoed ik.
Post Reply