Het recept:
* 1 deel vloeibare latex (te verkrijgen bij de Banier, knutselwinkel) 0.5L = 11 Euro
* 1 deel ethyleenglycol = onverdunde antivries (auto 5,...)
* 2 delen water (komt uit de kraan)
* glittertjes (optioneel ter vervanging van de rubberkorrels in stans, de banier 6.5 euro)
* alles mengen en goed schudden
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
+1Byorka wrote:Hoe kan dat spul nu te duur zijn?
Ik denk dat ik per jaar maar amper voor 15 euro van Stan's Sealant gebruik. Maar een halve bus of zo en dan heb ik 2 fietsen.
Voor dat geld ga ik echt niet liggen frotten.
Notubes zit er ondertussen al 10 maanden in...
Dus we gaan naar iets meer dan nen euro(!) per maand aan sealantkosten. Ieder z'n bezigheid, maar daar frot ik dus idd ook nie voor he...
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Pak u gewoon een 20" binnenband,sleur die rond u velg,knip hem middendoor (overlangs natuurlijk) ,toverijse wrote:Kan ik mijn crossrides ook tubeless maken want op de site van notubes vind ik dit:This System does not require any modifications to your existing wheel set. If you are not satisfied with it, all you do is remove the rim strip, and put your old heavy tube back in and go riding.
plooi open,zeepsopje erop,zwier er uw buitenband rond ('t zal wa moeilijker zijn dan normaal).
60ml notubes of joe erin 4bar erop,goed shaken terwijl je't wiel steeds rondraait (horizontaal).
Daarna wegleggen op 1 kant,na geruime tijd omdraaien.Overschot van de binnenband snijden.
Druk aflaten tot gewenste rijdruk en vertrekken maar.
Wil je eens bekijken hoe ze't doen?KLIK
Ik weet wel hoe ze het doen maar ik vraag me af of ik het kan doen op crossrides. en ik zou liefst gewoon het standaardpakket nemen en het niet op de ghetto manier doenSandcrawler wrote:Pak u gewoon een 20" binnenband,sleur die rond u velg,knip hem middendoor (overlangs natuurlijk) ,toverijse wrote:Kan ik mijn crossrides ook tubeless maken want op de site van notubes vind ik dit:This System does not require any modifications to your existing wheel set. If you are not satisfied with it, all you do is remove the rim strip, and put your old heavy tube back in and go riding.
plooi open,zeepsopje erop,zwier er uw buitenband rond ('t zal wa moeilijker zijn dan normaal).
60ml notubes of joe erin 4bar erop,goed shaken terwijl je't wiel steeds rondraait (horizontaal).
Daarna wegleggen op 1 kant,na geruime tijd omdraaien.Overschot van de binnenband snijden.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Ik heb gisteren (eigenlijk vanacht op m'n werktoverijse wrote:Ik weet wel hoe ze het doen maar ik vraag me af of ik het kan doen op crossrides. en ik zou liefst gewoon het standaardpakket nemen en het niet op de ghetto manier doenSandcrawler wrote:Pak u gewoon een 20" binnenband,sleur die rond u velg,knip hem middendoor (overlangs natuurlijk) ,toverijse wrote:Kan ik mijn crossrides ook tubeless maken want op de site van notubes vind ik dit:
Dus zal't standaard-pakket ook wel lukken vermoed ik.