Hierbij alvast een eerste berichtje van de organisator:
Het parcours is voor 90% onverhard en gaat over Meeuwen, Opglabbeek, Maaseik en Gruitrode. Een licht glooiende omloop met enkele nijdige hellingen. Ook jullie behendigheid wordt getest op een aantal single tracks en natuurlijk op sommige stukjes in de kempische papzand...
Door de nieuwe omleidingsweg zijn we verplicht om in het begin een kilometer meer asfalt te gebruiken, maar hoe verder je rijdt, hoe beter het wordt.
Er zijn 3 afstanden: 27 km, 35 km en 45 km. Iedereen passeert na 13 km aan een eerste bevoorrading waar er naast soep en sportdrank ook de nodige versnaperingen zijn voorzien.
Op de 35 km en de 45 km is er zelfs een TWEEDE rustplaats voorzien, waar je opnieuw sportdrank en een versnapering krijgt aangeboden!
En na afloop, een goed uitgeruste spuitinstallatie voor de fietsen en WARME douches. Nadien kan je in de kantine een pintje drinken aan democratische prijzen, terwijl je fiets buiten bewaakt wordt.
So, see you on Saturday!!!
Za 23/01/2010 Meeuwen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- gem 10km/h
- Mountainbiker
Post by gem 10km/h »
Ik reed in december (denk ik) al eens een TT in Meeuwen, en dat was nu niet echt de boeiendste die ik reed dit jaar (geen verkeerd woord over de organisatie ervan!). Gaat deze over dezelfde wegen gereden worden, of gaat het een andere kant uit?
- gem 10km/h
- Mountainbiker
Post by gem 10km/h »
Mijn excuses: ik ken de streek niet, en heb meestal geen flauw idee waar we rijden tijdens een TT...