Za 23/01/2010 Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Hallo allemaal, net een negatief advies gekregen van de provincie om 1.8km off road te mogen gebruiken. We doen nu nog een laatste poging via een andere weg maar ik vrees er een beetje voor. We hebben wel een alternatief die net iets minder is. We wachten nog eventjes af [-o< [-o<
Deze week is in de dooi het parcours nog even getest. Op de grote afstand tussen "De Groene Wandeling" en de Siphon was het een stukje glijden en was er behendigheid mee gemoeid.

Op volgende link wat foto's van het parcours op een mooie vriesdag. Opgelet Damse Vaart is niet schaatsklaar.
http://picasaweb.google.be/Sintritatrap ... 5at2syirQE#

@Berendrieske Hierboven gaat het over dat stukske

@dark dingo bekijk even de foto's "schilderachtig" "pittoreske". Trouwens lang geleden dat we elkaar nog eens gezien hebben.

Tot nog eens

geertje :wink:
averell
Mountainbiker

Post by averell »

tis wel nog een week wie weet wa het volgende week zal zijn :-?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Geertje,ook ik ga proberen van al mijn goestinge en courage te samen te rapen om nog eens af te zakken naar Moerkerke.
Zal waarschijnlijk de namiddag worden.
ridleybiker
Mountainbiker

Post by ridleybiker »

Aan Geertje en de rest van de ST-Ritatrappers,
De zeevogels uit De Haan komen zeker langs,we kunnen niet anders.
We kijken ernaar uit om weer rond moerkerke en omgeving te crossen.
Zal het te doen zijn met de crossfiets?
Ik ga de zeevogels proberen te mobiliseren om met zoveel mogelijk mannen af te komen.
Zet de koeken maar klaar!
Groeten en tot zaterdag,Geert =D> :-D
canyonbiker
Mountainbiker

Post by canyonbiker »

Als ik kan kom ik zeker ook af! (liever geen zo een gestoemp als vandaag
te Klerken [-X ) Zal het te doen zijn met de crossfiets?
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

geertje wrote:Hallo allemaal, net een negatief advies gekregen van de provincie om 1.8km off road te mogen gebruiken. We doen nu nog een laatste poging via een andere weg maar ik vrees er een beetje voor. We hebben wel een alternatief die net iets minder is. We wachten nog eventjes af [-o< [-o<
Deze week is in de dooi het parcours nog even getest. Op de grote afstand tussen "De Groene Wandeling" en de Siphon was het een stukje glijden en was er behendigheid mee gemoeid.

Op volgende link wat foto's van het parcours op een mooie vriesdag. Opgelet Damse Vaart is niet schaatsklaar.

@dark dingo bekijk even de foto's "schilderachtig" "pittoreske". Trouwens lang geleden dat we elkaar nog eens gezien hebben.

Tot nog eens

mooie natuurfoto's Geertje =D> =D> =D>
een betere voorbeschouwing kan je niet geven.
Blan-man
Mountainbiker

Post by Blan-man »

geertje wrote:Hallo allemaal, net een negatief advies gekregen van de provincie om 1.8km off road te mogen gebruiken. We doen nu nog een laatste poging via een andere weg maar ik vrees er een beetje voor. We hebben wel een alternatief die net iets minder is. We wachten nog eventjes af [-o< [-o<

Tot nog eens

Je was beter natuurfotograaf geworden. Dit is een niet-te-weerstane uitnodiging. Top
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Beter konden we het niet. M'n zoon heeft deze gemaakt waarvoor dank. =D> Zaterdag is hij gans de dag van dienst als fotograaf. De foto's komen vervolgens op een scherm in de zaal. Om de ong. 2 uur een nieuwe reeks. :drunk: :drunk:

Ge moogt er ook zeker van zijn, het parcours zal zeker even goed zijn.
Eddy en Steven zijn vandaag begonnen met de bepijling.

In de loop van de week nog wat actie foto's.

Groeten
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

zo te zien maken jullie er werk van de vier uit oudenburg zullen er zeker zijn mogelijk zelfs met 6 het twordt weere een schoone vornoene si toe tonne :lol: :lol: :lol:
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

geertje wrote: Eddy en Steven zijn vandaag begonnen met de bepijling.

Groeten
En morgen beginnen wij eraan é....:bounce:

Grtz Aragorn
Post Reply