Moetn we wel weten wanneer he :d da de gary iet kan zeggen he :dtimdelma wrote:Goed idee !rock_n_roll_train wrote:Ooh en voor de oilsjteneirs kannek nekeer aankloppen bij Ajoin Music???rock_n_roll_train wrote:Mannen ik heb 1 grooooot probleem, ik kan verdomme ni in de krokusvakantie en ik denk dat er nog veel zullen zijn, skivakanties he...
'ver e goed oilsjters reclammeken'![]()
grtz
bikers for haïti tocht oostvlaanderen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- MC Staf
- Mountainbiker
Maar waarom geen verschillende ?mervin_vi wrote:miss gewoon de toch van oost vlaanderen in aalst laten doorgaan?timdelma wrote:Bikers van rond Aalst die willen meewerken : laat van u horen !!!![]()
1. Aalst richting Erpe-Mere/Lede
2. Ninove richting Geraardsbergen
3. Gent richting Aalter
4. iemand in Dendermonde richting Hamme ?
5. Oudenaarde richting Kruishoutem...

- MC Staf
- Mountainbiker
Nja en sponsoring vragen per km? of inkom vragen aan de deelnemers?timdelma wrote:aan jullie de keuze, maar zou er toch een 2-tal doen in O-VL...rock_n_roll_train wrote:Kzou der nu ni perse teveel doen he, gewoon redelijk simpel houden ist best denkek, anders isser op elken tocht mss ma 1 biker ofzo =d
grtz Staf
Ik geraak wel aan persoonlijke sponsoring ;d
En oja ook nekee ee mailke sturen na stubru =d
grtz Staf
Ik zou bij de start geld vragen aan de mensen. Ze geven wat ze willen...rock_n_roll_train wrote:Nja en sponsoring vragen per km? of inkom vragen aan de deelnemers?timdelma wrote:aan jullie de keuze, maar zou er toch een 2-tal doen in O-VL...rock_n_roll_train wrote:Kzou der nu ni perse teveel doen he, gewoon redelijk simpel houden ist best denkek, anders isser op elken tocht mss ma 1 biker ofzo =d
grtz Staf
Ik geraak wel aan persoonlijke sponsoring ;d
En oja ook nekee ee mailke sturen na stubru =d
grtz Staf