Ben eens benieuwd.
Het testen gaat nog wel ff duren.
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Denk eraan dat met deze wintertemperaturen de latex zijn werking kan verliezen.
Latex is absoluut niet vorstbestendig. De latex laag die aan de binnekant van je band zit kan zo zijn functie verliezen en de band zal afgaan.
Latex is absoluut niet vorstbestendig. De latex laag die aan de binnekant van je band zit kan zo zijn functie verliezen en de band zal afgaan.
Last edited by pieterp on Sat 09 Jan 2010 18:07, edited 1 time in total.
- Fury
- Mountainbiker
- Location: Trek 8500 mavic slr 26, Specialized STJ S-Works 29 (Sram xx1)
bij mij staat toch op het flesje dat het tegen vriezen kan, ben ook al een paar keer gaan bike met dit weer , nog altijd geen last van de bandenpieterp wrote:Denk eraan dat met deze wintertemperaturen delatex zijn werking kan bevriezen.
hij zal peinsen da ge daar latexverf in gooit he... en op ne pot latexverf sta 'vorstvrij bewaren'roy111 wrote:pietrp:Ik vraag me af waar jij deze info haalt??????Denk eraan dat met deze wintertemperaturen de latex zijn werking kan verliezen.
-
Timba
- Mountainbiker
Ik rij nu al een half jaar met de geax barro mountain TNT met no tubes in mijn voorband, zelfgebrouwen melk in mijn achterband. Na een maand of 3 de inhoud van de banden eens nagekeken en bij allebei de banden was er nog een klein beetje melk aanwezig. Gewoon wat melk bijgieten en klaar is kees. Dus voor mij geen no-tubes meer, maar het goedkope zelfbrouwsel. Intussen nog geen lekke band gehad, dus weet niet of het produkt werkt indien je plat rijdt.