Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
hmm tegenvaller vandaag..gevallen na 24km op de fiets en me zeer gedaan aan mijn elleboog , ben maar rustig teruggekeerd .
In een bocht op een boomwortel met voorwiel uitgegleden.
Met de koude bleef dat begot zeer doen ..pfff Mja morgen nog maar een poging wagen ..een zielig weekje voor mij precies .
Vandaag in Heers , mijn eerste rit in de HMT-club
32.41 km , best zware rit met lekker veel ploeteren in de modder , halfgesmolten ijs etc ..echt van genoten
2u12 erover gedaan , avg 15.5 ! max hartslag 171 voor een tiental seconden op de max gereden , 2u03 tss 80 - 140, avghartslag 141
Eerst goed begonnen , maar had blijkbaar nog last van slijmen in de longen en heb dan maar wat gas teruggenomen ..kwestie van niet opnieuw ziek te worden..spijtig want ik zag het echt zitten zo'n modderrit .
Lang geleden dat ik nog zo geploeterd heb !
Zal men eerste post in dit topic plaatsen.
Gisteren heeft de fietsenwinkel men bike thuis geleverd.
Vandaag heb ik dus 2 maal 5 km gereden naar het werk
En natuurlijk ben ik na het werk men fiets iets beter gaan inrijden.
Ik heb in de omgeving van Appels, Oudegem, Denderbelle en Lebbeke een toertje gedaan (een kleintje)
ongeveer 22km gereden heb er een uur en 15 min over gedaan.
Ik kon ook vaststellen dat men conditie vroeger beter was
Ik kijk al uit om hopelijk binnenkort een toertochtje te kunnen rijden.
Ik vandaag eerst langs de fietsenmaker , kopserie in orde gezet , dan een tochtje gaan maken(36km avg 24km/h)..terug poetsen etc en ondertss de bike terug uit mekaar gehaald ...
De hele dag met mijn fiets bezig geweest kwestie van bezig blijven hahaha