Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
dragonfly
Mountainbiker

Post by dragonfly »

KUBA wrote:
vostefan wrote:
native instinct wrote:Ik denk dat er een paar mogelijkheden zijn.
1 Ofwel zitem in jail
2 ofwel is hij ontvoerd door nen UFO
3 ofwel is em 6 maand geleden ergens gevallen met zijnen MTB en zijn ze nog altijd op zoek naar hem
Ik gok op 2 want het is echt heel stillekes :roll:
Bijna :) Mijn lippen zijn verzegeld, da's alles. Nieuwsgierig? Kijk dan zeker uit naar 22 januari.

gr - stefan
:roll: T'ja , k'denk dat iederee intussen zijne nieuwe teneu al gekocht heeft , van sommige is hij intussen waarschijnlijk weral versleten..... #-o

Als ze de tenue die hierboven staat uitbrengen weet ik al waar mijn eindejaarspremie naartoe gaat 8)
bosna
Mountainbiker

Post by bosna »

heb afgelopen zomer een pakje laten komen van RR , moet zeggen dat het echt een heel mooi is .
maar dat mag wel ook , als je ziet dat ik er uiteindelijk bijna 400euro voor heb betaald
de prijs was al hoog van het pakje zelf plus 50 euro verzend kosten .
en bij afleveren aan de deur moest ik nog eens 110 euro invoer betalen .
echt veel te veel geld , maar ik heb wel een heel mooi wielrenpakje. :-)
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

vostefan wrote:
native instinct wrote:Ik denk dat er een paar mogelijkheden zijn.
1 Ofwel zitem in jail
2 ofwel is hij ontvoerd door nen UFO
3 ofwel is em 6 maand geleden ergens gevallen met zijnen MTB en zijn ze nog altijd op zoek naar hem
Ik gok op 2 want het is echt heel stillekes :roll:
Bijna :) Mijn lippen zijn verzegeld, da's alles. Nieuwsgierig? Kijk dan zeker uit naar 22 januari.

gr - stefan
Let op he want hij heeft er het jaartal niet bijgezet :wink:
Grapje hoor Stefan :oops:
vostefan
Site Administrator

Keuze nieuwe mountainbike.be tenues op Velofollies....

Post by vostefan »

Nog enkele dagen en dan is het zover: Dan worden 3 nieuwe mountainbike.be tenues voorgesteld op Velofollies. Kom zeker een kijkje nemen op de stand van mountainbike.be en beslis mee welke tenue in productie gaat...

Als bonus kan je enkele knappe prijzen winnen... meer info weldra op de homepage van mountainbike.be!
kawa
Mountainbiker

Re: Keuze nieuwe mountainbike.be tenues op Velofollies....

Post by kawa »

vostefan wrote:Nog enkele dagen en dan is het zover: Dan worden 3 nieuwe mountainbike.be tenues voorgesteld op Velofollies. Kom zeker een kijkje nemen op de stand van mountainbike.be en beslis mee welke tenue in productie gaat...
Post die dingen toch gewoon hier in 't topic.... 't heeft hier toch al lang genoeg geduurd...
B-artiest
Mountainbiker

Re: Keuze nieuwe mountainbike.be tenues op Velofollies....

Post by B-artiest »

kawa wrote:
vostefan wrote:Nog enkele dagen en dan is het zover: Dan worden 3 nieuwe mountainbike.be tenues voorgesteld op Velofollies. Kom zeker een kijkje nemen op de stand van mountainbike.be en beslis mee welke tenue in productie gaat...
Post die dingen toch gewoon hier in 't topic.... 't heeft hier toch al lang genoeg geduurd...
Inderdaad, mensen die naar de beurs komen zullen zowiezo passeren, anderen kunnen anders geen mening uiten... #-o
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Ik hou deze post al lang in de gaten samen met nog enkele vrienden dat ik weet. Maar ik zit jammer genoeg in de examens ot eind januari... Ik had ook graag de verschillende mogelijkheden gezien hoor. Dus misschien toch hier posten? Er zullen nog leden zijn die niet op velofollies aanwezig kunnen zijn...
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

ik waarschijnlijk ook niet, alhoewel het niet echt ver is voor mij maar ik heb nog maar juist nen nieuwe velo gekocht en dus ga ik niet omdat ik schrik heb dat ik misschien een ander droommachien ga zien :oops:
dus voor mij ook +1
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

9 december 2008...
de datum waarop de eerste keer in deze topic sprake is van een RR ontwerp
pfff....
nu gaan ze nog ne keer wachten tot op velofolies...
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Beny wrote:9 december 2008...
de datum waarop de eerste keer in deze topic sprake is van een RR ontwerp
pfff....
nu gaan ze nog ne keer wachten tot op velofolies en niet alle leden van het forum de kans geven mee te beslissen...
Post Reply