Zo 31/01/2010 Lovenjoel / Bierbeek -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Johan23
Mountainbiker

Post by Johan23 »

We zijn momenteel aan het bekijken om de tocht te laten doorgaan op 31/01. Dat is de enige dag die we hebben gekregen van de VWB. We zijn nu bezig om vergunningen te bekomen van waters en bossen. Zodra alles zeker is plaats ik zeker een bevestiging.

Groeten,
Johan
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Johan23 wrote:We zijn momenteel aan het bekijken om de tocht te laten doorgaan op 31/01. Dat is de enige dag die we hebben gekregen van de VWB. We zijn nu bezig om vergunningen te bekomen van waters en bossen. Zodra alles zeker is plaats ik zeker een bevestiging.

Groeten,
Johan
[-o<
Johan23
Mountainbiker

Post by Johan23 »

Zalige emoticon :)
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Jullie hebben dan wel ne stevige concurrent vrees ik" Huldenberg" namelijk.
Ik had ook graag is gereden te Bierbeek.
Johan23
Mountainbiker

Post by Johan23 »

Ja iderdaad. Is ons wel niet om de concurrentie te doen hoor. We kregen van de VWB geen andere datum omdat alles verder bezet was door organisaties die zoals ons lid zijn van de VWB.

Greetz
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Johan23 wrote:Ja iderdaad. Is ons wel niet om de concurrentie te doen hoor. We kregen van de VWB geen andere datum omdat alles verder bezet was door organisaties die zoals ons lid zijn van de VWB.

Greetz
Spijtig voor de 2 goede organisaties. Elk jaar gaan we zowel in Lovenjoel als in Huldenberg rijden. 't Zal moeilijk worden om te kiezen =P~ =P~ #-o #-o :-? :-?
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

waarom niet zoals vorig jaar , een extra zondag op de winterkalender van de vwb, en moeten we geen moeilijke keuze maken tussen bierbeek en Huldenberg :cry:
moet toch haalbaar zijn........
redben
Mountainbiker

Post by redben »

Hoi Johan,

Waarom niet de 24ste Januari?
Dat weekend is er geen organisatie van de VWB in Brabant, op deze manier zou iedereen tevreden zijn?
Veel succes in ieder geval ermee.
Johan23
Mountainbiker

Post by Johan23 »

Die datum hebben we ook bekeken.
Om niet in het vaarwater te komen van de organisatie van Huldenberg hebben we jammerlijk moeten beslissen om dit jaar geen wintertoertocht te laten doorgaan. Hopelijk zijn de weergoden ons volgend jaar beter gezind.
Hopelijk zien we jullie allen volgend jaar weer!

Groeten,
Johan
WTC Heidezonen
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Johan23 wrote:Die datum hebben we ook bekeken.
Om niet in het vaarwater te komen van de organisatie van Huldenberg hebben we jammerlijk moeten beslissen om dit jaar geen wintertoertocht te laten doorgaan. Hopelijk zijn de weergoden ons volgend jaar beter gezind.
Hopelijk zien we jullie allen volgend jaar weer!

Groeten,
Johan
WTC Heidezonen
Leg uit, ik kan efkens niet volgen.

Gaat de tocht nu door of niet ?
Post Reply