Dolomiti Superbike questions !!!

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
jo
Mountainbiker

Post by jo »

kweet nog nie , ik stop normaal gezien niet . ze geven voor volgende week wel warm weer , nu ist daar ook al 30graden
na 88 en 92 km is er geen iso drank , da is wel raar , dan heb ge het wel nodig .
Wat is da : WASSER
Guest

Post by Guest »

Ra,ra vervang de SS door T :wink:
jo
Mountainbiker

Post by jo »

oeps , zal mijn italiaans nog moeten bijschaven
Guest

Post by Guest »

Jo, tis wel Duits hè :wink: anders is het agua of zo iets.
In Zuid-Tirol spreken ze zowel Duits als Italiaans: Niederdorf heet in het Italiaans trouwens Villa Bassa (en het betekent allebei hetzelfde).
jo
Mountainbiker

Post by jo »

ja lap , als ze alles doorelkaar gaan beginnen te doen #-o #-o
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Ik ga toch maar passen - omwille van de huiselijke vrede ga ik mij tijdens mijn verlof 'beperken' tot het verkennen van de routes rond Ischgl.

Degenen die wel kunnen/mogen gaan : good luck and have fun !
stefan
Mountainbiker

Post by stefan »

Wie gaat waar overnachten ? Ik sta voor een weekje op camping Corones in Razen-Antholz.
Zijn er nog die langer blijven ? Voor evt. nadien nog wat samen te rijden ?
Pete Mudracer
Mountainbiker

Post by Pete Mudracer »

Shorty, Ivo, Kris en ik hebben een 2 nachten geboekt in een hotel in een naburig dorpje. Shorty & ik rijden nadien door met de vrouwen naar Oostenrijk voor een extra weekske bergplezier. Nog 1 dag werken en dan zijn we weg! :bounce:
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Het E2team (voor de gelegeheid versterkt met de vriendin van één van de andere E's) vertrekt zaterdag morgen ... ETA in villa bassa rond 15u.
Wild kamperen aan het voetbal veld ergens en dan na de dolomiti doorrijden naar Lago di Garda om een week uit te rusten alvorens aan onze tweede Transalp Challenge te beginnen.

Cu

Eric B
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

aan dolomiti superbike rijd ik zelf niet mee, maar aangezien ik er dan ben zal ik wel eens komen kijken, en als ik een bike kan vastkrijgen er op een andere dag zelf wat kilometers afleggen.

BTW ze spreken daar vooral duits, 20 jaar geleden werd daar zelfs vrijwel geen italiaans gesproken, enkel in de pizzaria.
Post Reply