wa isser mis mee cannondale?
seffes zulde politiebescherming moeten vragen
RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Dankzij en van mijn lbs, Cameleon Bike, krijg ik een Flash-frame in de teamkleuren. Merci!Deere Power wrote:Ga deze topic volgen om te zien hoe je met Cannondale tot een oplossing komt.
Ben tot nu toe altijd correct geholpen geweest, begrijp niet goed hoe jij nu als overduidelijke Cannondale fan niet direkt geholpen wordt....
Toch wel serieus contrast met mijn contacten met Cannondale geweest...
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
fuck tis ni waar weer zo'n ordinaire lelijke C'dale op de baanHerder Steven wrote:Dankzij en van mijn lbs, Cameleon Bike, krijg ik een Flash-frame in de teamkleuren. Merci!Deere Power wrote:Ga deze topic volgen om te zien hoe je met Cannondale tot een oplossing komt.
Ben tot nu toe altijd correct geholpen geweest, begrijp niet goed hoe jij nu als overduidelijke Cannondale fan niet direkt geholpen wordt....
Toch wel serieus contrast met mijn contacten met Cannondale geweest...![]()
![]()
Ben er hem eeuwig dankbaar voor, want ik had er niet meer op gehoopt. Ergens rond 15 maart wordt het frame geleverd. Kan stilaan beginnen nadenken over de afmontage. Mijn eerste investering wordt wel een correct geijkte digitale weegschaal...