Lennik - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Bien Racemachien
Mountainbiker

Lennik - Bloso

Post by Bien Racemachien »

Hallo,

ik wou graag wat gebruikerscommentaar toevoegen bij de route van Lennik (als je op dehomer page doorklikt tot de routs van Lennik).
Hoe werkt dat ?

We hebben die deze namiddag gedaan.
Pffffff, echt verschrikkelijk. Lennik zou een veel betere route kunnen maken echt ongeloofelijk waar ze u daar heen sturen en dan nog een aantal pijltjes die ontbreken (groen routen als je vetrek van sporthal Jo Baetens, ong na 10 km, op einde van afdeling, akn je naar recht meedraaien op een soort van asfaltbaantje, maar je kan ook rechtdoor bergop op nen hoop stenen, 't is dus rechtdoor !

Die routes liggen dus vol met wegjes die uit gebroen baksteen bestaan, verschrikkelijk, zeker als je ziet hoeveel mooie veldwegjes via die baksteentoestanden je passeert e ndus links laat liggen.

Zucht.

Bien
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Hallo Bien,

Stuur gewoon een mailtje met daarin jouw commentaar over Lennik, dan zet ik die online.
Liefst iets meer dan tien woorden :lol:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

da was de keuze die ik moest maken vorige zondag, gooik of lennik en twas gooik geworden omdat ik die echt es wou doen en heb er geen seconde spijt van gehad hoor dus zal die zeker nog doen ofwel de gehele toer ofwel de combinatie groen-rood of groen-blauw terug

Gizmo
Cannonball
Mountainbiker

Post by Cannonball »

Jammer dat het zo'n saaie route is in Lennik. Er zijn veel meer mogelijkheden.
Zijn er trouwens mannen van in de buurt die volgende zaterdag in Breedhout gaan rijden?
Stijn
Mountainbiker

Post by Stijn »

Ik teken voor de 50 km. Als het blijft regenen, zal het er lekker vettig bijliggen.
Ben jij ook van de streek?
MaC'Red
Mountainbiker

Bloso route Lennik

Post by MaC'Red »

heeft er iemand enig idee wat ik kan verwachten van de bloso route van lennik ??? in welke weersomstandigheden het beste te rijden en andere dergelijke informatie daar ik deze zondag eens zou willen uitproberen met men collega.

Gizmo 8)
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Kijk eens hier http://users.skynet.be/vipersite/ttverslagen/lennik.htm en hier http://www.mtbroutes.be/Vlaams%20Braban ... ?year=2003. En blijf er dit weekend weg als het blijft gieten, alhoewel het beter te doen is als Affligem of Gooik.
Olibiker
Mountainbiker

Re: Bloso route Lennik

Post by Olibiker »

Gizmo wrote:heeft er iemand enig idee wat ik kan verwachten van de bloso route van lennik ??? in welke weersomstandigheden het beste te rijden en andere dergelijke informatie daar ik deze zondag eens zou willen uitproberen met men collega.

Gizmo 8)
Beste Gizmo, Ik heb ze gisterenavond gereden en het valt eigenlijk wel wat tegen. Als je toch in die buurt komt biken, kun je maar beter Gooik of Sint-Pieters-Leeuw doen. Van de drie heeft Lennik het meeste asfalt en valt er technisch het minste te beleven.
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Gooik blijft veruit de beste natuurlijk al is er ook wel wat asfalt. Heb pas Sint-Pieters-Leeuw herreden en de groene lus viel ferm tegen maar zonder is het dan weer een beetje kort.

Het voordeel is dat je een eigen route kan samenstellen door de mooiste stukken van Lennik, Gooik, Dilbeek en Sint-Pieters-Leeuw aan elkaar te breien.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

zowiezo valt zowel op gooik, lennik als sint pieters leeuw niks te beleven, het zijn 3 parcours die perfect te doen zijn met een cyclocross fiets
Post Reply