Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Dat wil ik ook nog in huis halen , zo'n tacx-ding
Deze morgen eerste poging joggen sinds lang geleden ..ging fijn , maar ben maar niet tever gegaan , mijn kuiten voelde nogal zwaar. , vermoed een kleine 5km zoiets.
Geen last mijn mijn knieën , daar had ik wat schrik voor, maar ben goed losgelopen zeg maar
Deze morgen eerste poging joggen sinds lang geleden ..ging fijn , maar ben maar niet tever gegaan , mijn kuiten voelde nogal zwaar. , vermoed een kleine 5km zoiets.
Geen last mijn mijn knieën , daar had ik wat schrik voor, maar ben goed losgelopen zeg maar
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag 2 uurkes gaan wandelen in de sneeuw, mét van die moonboots ! dá kan tellen zene ! 
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
en das dus daarom dak "tot mijn grote frustratie" in de gym ga trainenKRZA wrote:Vandaag 62 km (21avg) rondgereden in berlare en omstreken. Ofroad was het te doen, op verharde wegen was het een ijsspiegel. Drie keer redelijk hard tegen de korst geslegen. Gelukkig geen brokken aan de fiets.
- Foxy
- Mountainbiker
Ik geraak zelf maar aan een 21 gemiddeld als ik met een hartslag van 140-150 rondcross en dat maximum een uur. Hoe lang ben je eigenlijk al bezig met mtb, tegen dat je zo'n prestatie kan neerzetten zoals die van jou?KRZA wrote:Vandaag 62 km (21avg) rondgereden in berlare en omstreken. Ofroad was het te doen, op verharde wegen was het een ijsspiegel. Drie keer redelijk hard tegen de korst geslegen. Gelukkig geen brokken aan de fiets.
Fietsen al een heel tijdje, mountainbike een jaar of 3, maar nog maar 1 jaar redelijk intensief. En ge moet ook niet te veel verwachten van de streek rond berlare hé. Da's gelijk op ne biljart rijden hé. De grootste heuvel is de stoeprand voor mijn deur, echt nen technische krak moet ge hier nie zijn hoor (da ben ik trouwens niet).
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
vandaag gaan spinnen ; bergspinning ... twas weer serieus zwaar, maar ook serieus zitten kicken. twas weer van zaterdag geleden dak nog iet gedaan had
dus na da uurke geen goesting om te stoppen, dus gewoon nog een uurke met de iPod verder gedaan, zalige muziek van www.vibration.fm, en juist genoeg weerstand om ni teveel voorbij mijn overslag te gaan.
conclusie :
avg hr 155
max hr 181
kcal 1000
twee uurkes pure fun !
dus na da uurke geen goesting om te stoppen, dus gewoon nog een uurke met de iPod verder gedaan, zalige muziek van www.vibration.fm, en juist genoeg weerstand om ni teveel voorbij mijn overslag te gaan.
conclusie :
avg hr 155
max hr 181
kcal 1000
twee uurkes pure fun !
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Had goesting om nr de Genkse terrils te rijden ,maar die goesting ging snel over in frustratie op de ijs bedekte fietspaden .
Moest ik offroad nr ginds rijden zou ik bijna 100km moeten doen heen/terug en daar had ik echt geen zin in ,dusja niet verder gegaan dan de teut vandaag .
Hopen dat de zon morgen wat meer uitkomt , dan nog maar eens proberen...
Moest ik offroad nr ginds rijden zou ik bijna 100km moeten doen heen/terug en daar had ik echt geen zin in ,dusja niet verder gegaan dan de teut vandaag .
Hopen dat de zon morgen wat meer uitkomt , dan nog maar eens proberen...