Zo 17/01/2010 Klerken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Mirlong1
Mountainbiker

Post by Mirlong1 »

Een kleine delegatie 'Duvelkes' komt ook vanuit Gooik :lol:
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

Mooi, mooi, mooi.
Vandaag al een beetje zwartrijder gespeeld :oops: (er wel goed opgelet om niemand te storen in zijn privé) , en reeds vier nieuwe trajecten ontdekt. Vooral het nieuwe technische stukje in Houthulst zelf, met de twee korte klimmetjes en de steile afdalingskes zullen zeker iedere MTB-er bekoren.
Deze jubileum-editie wordt zeker en vast de mooiste editie die er al geweest is ! ! Dat het maar rap zondag is ! !
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

:-D juist terug van bepijling ,de genietroepen erbij gehaald om twee bruggetjes te bouwen :-)!
Vindt dat het redelijk gelukt is .
één beklimming nog in beraad ivb met weersomstandigheden , enkel bij droge ondergrond wordt deze opgenomen in het parkoer !
Onze jägermeister en rikc zijn vanavond druk in de weer om de zoneborden te maken om deze morgen te plaatsen en dan zijn we bijna klaar om jullie te verwelkomen op onze jubiliumtoer :bounce: :bounce: :bounce:
Ps bij nat of droog weer , alles zal berijdbaar zijn dat kunnen we jullie garanderen
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

dlask wrote:Mooi, mooi, mooi.
Vandaag al een beetje zwartrijder gespeeld :oops: (er wel goed opgelet om niemand te storen in zijn privé) , en reeds vier nieuwe trajecten ontdekt. Vooral het nieuwe technische stukje in Houthulst zelf, met de twee korte klimmetjes en de steile afdalingskes zullen zeker iedere MTB-er bekoren.
Deze jubileum-editie wordt zeker en vast de mooiste editie die er al geweest is ! ! Dat het maar rap zondag is ! !
Ela ola, Nie zeuren hé :-D :-D . Je hebt gelijk het word een jubileum parcours. Chapeau voor onze uitpijlingsploegen =D> =D> =D>

Enkele beelden van de “Heuveltjes van Erika” Part10:
Deel1 :
Deel2:
santaromita
Mountainbiker

Post by santaromita »

de toer is nu voe 98% uitgepielt , morgn word alles ofgewerkt en zoterdag nog de hinfrafrastruktuuur in orde gebrogt en de toer gekontroleert daj giedr zundag zoendr probleemn de TT kun ofwerkn , mischien de latste 500m nie mi mo ja , da ziej hiedr tonne wel . :bounce:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

den wakkere bakker gits wrote:moet deze met VEEL pijn in het hart aan me voorbij laten gaan na 4 onafgebroken jaren aanwezig te zijn :cry:
Hier van 't zelfde. Ik zal dit weekend mijn bike laten staan om van iets anders te genieten... Ook wel spijt dat ik niet in Klerken zal zijn.
De veurnsche bikers
Mountainbiker

Post by De veurnsche bikers »

Beste bikers,

De veurnsche bikers kijken weer uit naar de rit van zondag, voor de twijfelaars ... niet twijfelen !!! Deze is altijd een mooie en zware rit, voor den Ullrich is het altijd afzien maar toch genieten ! Aan de organisatie, deze rit moet niet veel veranderen, hij blijft goed ... =D>
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Zal ook aanwezig zijn voor deze jubileum-tocht, 'k zou zeggen alvast proficiat aan de organisatie met de tiende uitgave =D> =D> =D>

Grtzz

Pompierke
BjörnB
Mountainbiker

Post by BjörnB »

Ik kom ook voor de eerste keer, met nog een ritje van thuis en dus ook terug erbij, goed voor bijna 100 zal dat dus zijn. Ik zal de pannenkoekjes dus zeker kunnen gebruiken!

Bis Sonntag!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Nog een korte nieuwsflash van het uitpijlingsfront:

Fast 2, Mailman en Santaromita als bruggenbouwers van dienst. =D> =D> =D>

Image

Zelf brugskes maken, betekent ook zelf de brugskes testen, zo luidt het devies van Fast 2. [-o< [-o<

Image

Prachtig werk mannen. =D> =D> =D> =D>
Last edited by jägermeister on Fri 15 Jan 2010 16:54, edited 1 time in total.
Post Reply