Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

J.E. wrote: Ik heb een wagen.
Ik rij liever met de fiets.
Vergis u niet, der zijn weldegelijk nog mensen die "vrijwillig" met de fiets
naar't werk rijden. :lol:
Geef maar toe, gij doet dat enkel en alleen om de "ottomobilisten" te kl*ten en in hunne weg te rijden midden op de baan en maar "vingerkes" uitdelen :lol: De J.E. is eigenlijk op kruistocht tegen de otto's
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Image
Bonefish
Mountainbiker

Post by Bonefish »

Ik ben ook zo'n zot die alle dagen (weer of geen weer) met de fiets naar men werk bolt.Afstand is wel maar 8 km .Maar ik prefereer de wind(of sneeuw) in men gezicht en af en toe een glij -en valpartij dan in de auto te zitten suffen en zeker evenlang onderweg te zijn.
Ik heb natuurlijk ook niet veel keuze ,aangezien ik geen auto ter beschikking heb maar dat is een bewuste keuze :).

grtzz
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Bonefish wrote:Ik ben ook zo'n zot die alle dagen (weer of geen weer) met de fiets naar men werk bolt.Afstand is wel maar 8 km .Maar ik prefereer de wind(of sneeuw) in men gezicht en af en toe een glij -en valpartij dan in de auto te zitten suffen en zeker evenlang onderweg te zijn.
Ik heb natuurlijk ook niet veel keuze ,aangezien ik geen auto ter beschikking heb maar dat is een bewuste keuze :).

grtzz
We hebben onze 2de auto verkocht
met dat bedragje heb ik mij een bakfiets gekocht, odat het argument, JA maar als ik naar de winkel moet wat dan?
nu kan ik makkelijk één goed volgestapeld winkelkarretje erin kwijt+ 2 kinderen en 1 kindjesfiets aan de zijkant.

ni slecht dacht ik

daarmee moet ik nu met de fiets naart werk en dit al gedurende 3 en een half jaar.
ik heb mij dit nog geen enkel moment beklaagd.

Streets
jokkestoemp
Mountainbiker

Post by jokkestoemp »

J.E. wrote:
ikke met de fiets wrote:in ieder geval, 'k heb vandaag weer twee "moedige vikings" op de baan zien bollen ... chapeau zene. mé zo'n verkeer & zo'n weer u op twee wielen wagen, en dan nogis goe doorcheesen ... =D>
da's dan toch écht omdat ze ni mé den auto kunnen komen zene, anders doededani :-? 'k zou hen tóch aanraden om eens de tests te doen om een rijbewijs te halen ; zó moeilijk is da nu ook weer ni :-D
Ik heb een wagen.
Ik rij liever met de fiets.
Vergis u niet, der zijn weldegelijk nog mensen die "vrijwillig" met de fiets
naar't werk rijden. :lol:

+1 =D> =D> =D>
Lust
Mountainbiker

Post by Lust »

Onze tweede auto heb ik ook buitengesjot. Nog gene moment spijt van gehad.
Hij stond daar ook maar te staan en geld te kosten.
Wij hebben nu nog maar ene stinkende en vervuilende diesel; eigenlijk nog ene teveel, maar ja...
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik rij voor 't plezier met de fiets naar 't werk.
Mijn vriendin gaat met de trein, dus onze auto wordt één keer in de week gebruikt om te gaan winkelen, en voor verplaatsingen in 't weekend.
In de zomer ben ik echter minder milieuvriendelijk: ga dan bijna elk weekend marathons in de Ardennen rijden, wat toch op gemiddeld 400 km per weekend in de auto komt...
Daarom zou ik m'n auto ook niet kunnen missen: hoe geraak ik anders op al die mooie TT's en marathons?
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

zeg, da volk zonder (of mé ééne) auto ; hoe doen jullie da mé de kids ?
geef nu toe, da's toch bijna onmogelijk ni ? #-o
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

ikke met de fiets wrote:zeg, da volk zonder (of mé ééne) auto ; hoe doen jullie da mé de kids ?
Die van mij kunnen nog niet rijden
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Wimpieke wrote:
ikke met de fiets wrote:zeg, da volk zonder (of mé ééne) auto ; hoe doen jullie da mé de kids ?
Die van mij kunnen nog niet rijden
iël giësteg zene ! :-D
ge moet ze toch naar school krijgen ? (ter verduidelijking voor diegenen die mijn vraag ni snappen #-o )!
Post Reply