slechtste bloso routes?

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

TimDC wrote:Asse is ook 1 van de betere maar ook daar zitten er stukken in die voor verbetering vatbaar zijn. Na de scheiding van de rode en de groene tocht bvb kun je een heel stuk asfalt vermijden door gewoon rechtdoor de helling op te rijden.
Het is idd zo dat de Bloso routes gemaakt zijn voor iedereen.
Is dat die steile helling tussen de huizen door met die trapjes van boomwortels ?
Als het deze is: ik denk dat de reden waarom deze niet in de route zit, het feit is dat dit baantje alleen bij droog weer doenbaar is. Deze zomer kon ik er perfect op, maar eenmaal de aanloopstrook er drassig bij ligt, is dit een ramp... :roll:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Is idd dat baantje, in de zomer een zeer schoon stukske!
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

TimDC wrote:Is idd dat baantje, in de zomer een zeer schoon stukske!
Yep, héél mooi, in de zomer...
Zeker niet te onderschatten...
Wist zelf niet van dat baantje tot een collega van mij het toonde.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

ik ben pas begonnen met mtb ongeveer 3 maand en heb al enkele bloso routes gedaan bepijlin valt nog goed mee ben nergen verloren geredenmijn cv tot nu toe is
bornem alle 3 wilebroek alle 2 meise alle 2 merchtem alle 3 aarschot rood en blauw vond wilebroek het minst vooral lus via tisselt teveel in open vlakte vond aarschot best meevallen veel mooie singeltraks maar ja ben begineling de volgende op mijn programa zijn asse opwijk en lebeke wat mij wel opvalt is dat er veel tt lang grote stukken van blosos gereden worden heb de laaste weken eernbodegem, baasrode, hamme zogge, asse, betekom en londerzeel gereden en deze gingen van 30% tot 95%(betekom) over blosos
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

patje2 wrote:ik ben pas begonnen met mtb ongeveer 3 maand en heb al enkele bloso routes gedaan bepijlin valt nog goed mee ben nergen verloren geredenmijn cv tot nu toe is
bornem alle 3 wilebroek alle 2 meise alle 2 merchtem alle 3 aarschot rood en blauw vond wilebroek het minst vooral lus via tisselt teveel in open vlakte vond aarschot best meevallen veel mooie singeltraks maar ja ben begineling de volgende op mijn programa zijn asse opwijk en lebeke wat mij wel opvalt is dat er veel tt lang grote stukken van blosos gereden worden heb de laaste weken eernbodegem, baasrode, hamme zogge, asse, betekom en londerzeel gereden en deze gingen van 30% tot 95%(betekom) over blosos
Yep, tijdens TT's rijd je vaak grote stukken van Bloso-routes. Maar is ook logisch. Bloso-routes proberen het beste uit de streek te halen. TT's ook dus heb je altijd overlappende stukken. Voordeel van TT's is dat ze over een groter gebied gaan...
Post Reply