Ik vraag me echt af wat jij zo belangrijk vind aan die kantelbeweging...
Da's toch enkel maar om uwe koffer open en dicht te krijgen, als dat de enige meerwaarde zou zijn spaar ik me liever dat geld uit en hou ik het gewoon bij Thule.
Fietsendrager Thule 945
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
De 947 kan kantelen zoals hierboven.kawa wrote:Ik vraag me echt af wat jij zo belangrijk vind aan die kantelbeweging...
Da's toch enkel maar om uwe koffer open en dicht te krijgen, als dat de enige meerwaarde zou zijn spaar ik me liever dat geld uit en hou ik het gewoon bij Thule.
Voor gewoon gebruik zoals naar een TT met de wagen heb je dat inderdaad niet nodig maar als wij op verlof gaan met de 3 fietsen is het zeer handig als je onderweg iets uit de koffer kan nemen zonder de fietsen af te bouwen...
Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze minder tevreden zijn over de fietsendragers die je aan je wagen moet hangen (dus voor mensen zonder trekhaak).
Zouden vrij veel krassen veroorzaken en dat is iets dat ik best kan missen.
Enige mogelijke optie is mss nog een dakdrager, maar dno dat dit echt handig is...
Enige mogelijke optie is mss nog een dakdrager, maar dno dat dit echt handig is...
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Handig is het echt niet, elke keer die fiets boven je hoofd uitsteken. Ik ben net daarom naar een drager op de trekhaak overgestapt. Bovendien is ook het qua rijgeluid niet echt dat en naar het brandstofverbruik maakt het ook weer een verschil, afhankelijk van het type wagen waarmee je rijdt. Ook elke keer een heel gedoe om die dingen te monteren op je wagen.Den Deze wrote:Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze minder tevreden zijn over de fietsendragers die je aan je wagen moet hangen (dus voor mensen zonder trekhaak).

A no go voor mij.