Ik mag morgen om mijn nieuwe bike gaan. Nen thompson Mach 5 xc.
Toen ik hem bestelde wist mijn fietsboer me te vertellen dan ik er zeker 4 weken zou op moeten wachten. Toen ik een dag of 2 na de bestelling nog even binnensprong om nog 't een en 't ander te bestellen van 'toebehoren' kreeg ik te horen dat de 20" kaders reeds uitgeput waren tot september. Aangezien ik een 21" nodig heb was dit vr mij niet echt een probleem, maar toch... je weet nooit dat je nog telefoontje krijgt met de toffe mededeling dat je nog een paar maand extra mag wachten op je bike.
Om een lang verhaal kort te maken... ik heb een volle week op mijn nieuw strijdros moeten wachten... . Ben ik wel even tevreden van die snelle levering. Al mijn angstzweet blijkt dus voor niks te zijn geweest.
een tevreden mtber
Thompson??
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Merlin
- Mountainbiker
nope. idd geen 20". 't was den 23" die ik bedoelde
Heb er al een goeie 300 km mee gereden ondertussen, en ik moet zeggen dat ik vrij tevreden ben van deze bike.
Ik heb er enkel een stel andere banden opgestoken. De ritchey speedmaxen zijn vlotte banden op asfalt, maar eenmaal offroad vertrouw ik ze geen 100%. Vooral de zijdelingse grip laat te wensen over. Ik heb er nu specialized pro rocksters op liggen.
Heb er al een goeie 300 km mee gereden ondertussen, en ik moet zeggen dat ik vrij tevreden ben van deze bike.
Ik heb er enkel een stel andere banden opgestoken. De ritchey speedmaxen zijn vlotte banden op asfalt, maar eenmaal offroad vertrouw ik ze geen 100%. Vooral de zijdelingse grip laat te wensen over. Ik heb er nu specialized pro rocksters op liggen.
- RacScott
- Mountainbiker
Nope Merlin, ge kunt da alleen als die ergens online staat dan kunt ge da via img. of url toevoegen.
Wat ge wel kunt doen is foto online zetten bij www.pinkbike.com en dan de url copiëren naar hier .
Wij wachten op uw foto.
Wat ge wel kunt doen is foto online zetten bij www.pinkbike.com en dan de url copiëren naar hier .
Wij wachten op uw foto.
-
Elenneok
- Mountainbiker
Schone fiets! Heb dees weekend eindelijk tijd gehad om mij ook ne Thompson Mach5 XC te bestellen! En dit slechts voor zoon 730 eurokes (beetje korting)! :D Levering duurt wellicht nog een tijdje
Die mannen van Thompson hebben verlof... Heb mij laten overtuigen om er "maar"nen alivio-groep op te laten zetten onder het motto "dat bolt ook goed en verslijten doet dat toch". Kan later nog altijd opteren voor iets beters, moet dan wel redelijk veel stukken vervangen (alivio=24 versnellingen, deore=27 geloof ik).