ik betaal altijd met visa, nog nooit geen problemen gehad.
moet wel zeggen dat bestellen bij den duits sneller gaat, meestal.
maar ben zeer tevreden over de werking van chainreaction.
steeds proper verpakt, correct behandeld en geleverd.
chainreactioncycles.com
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Re: chainreaction
Post by Sandcrawler »
Meestal gebruikte ik ook Visa,dit jaar ben ik op aanraden van de bank overgeschakeld op een Mastercard.kristofmx wrote:ik betaal altijd met visa, nog nooit geen problemen gehad.
moet wel zeggen dat bestellen bij den duits sneller gaat, meestal.
maar ben zeer tevreden over de werking van chainreaction.
steeds proper verpakt, correct behandeld en geleverd.
Dit had iets te maken met 't verzekerd zijn moest er iets mislopen.
Voor de rest dezelfde werking als Visa.
Al van dinsdag deze status.... een wiel opbouwen duurt toch niet zo lang...CRC wrote:Order Status: Processing
This order is being processed and may not be changed online
Wel een mail gehad dat de betaling in orde is en dat ze zo snel mogelijk gaan versturen
Dinsdag bij Bikediscount besteld, via overschrijving betaald en pakketje komt vandaag aan.
-
Mtb rookie
- Mountainbiker
Post by Mtb rookie »
Ook goeie ervaring met deze site (2 bestellingen gemaakt en 2 keer alles gekregen zonder lang te wachten)
Moet wel zeggen dat ik alleen dingen bestel die in stock zijn als er out of stock bij staat dan ben ik al bang dat miserie gaat zijn
Moet wel zeggen dat ik alleen dingen bestel die in stock zijn als er out of stock bij staat dan ben ik al bang dat miserie gaat zijn