Za 16/01/2010 Holheide / Overpelt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Za 16/01/2010 Overpelt/Holheide
cervélooo wrote:is vertrek en inschrijving in holheide van 8.30 tot 14.00u? staat beetje onduidelijk op kalender
Yep,
http://www.sport.be/cycling/fietspromo/ ... nt_id=9678
-
Witters Roger
- Mountainbiker
Post by Witters Roger »
inschrijving is in holheide van 8.30 tot 14.00u
Groeten en tot dan
Roger Witters
Groeten en tot dan
Roger Witters
-
Witters Roger
- Mountainbiker
Post by Witters Roger »
Het parcours loop door een bosrijke omgeving, vlak, weinig verharde wegen.
Vandaag nog verkend en is goed berijdbaar, zoals het er nu uitziet kan deze tocht zonder al te veel risico op valpartijen doorgaan.
Groeten en tot dan
Roger Witters
Vandaag nog verkend en is goed berijdbaar, zoals het er nu uitziet kan deze tocht zonder al te veel risico op valpartijen doorgaan.
Groeten en tot dan
Roger Witters
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Liever niet! Liever gene smodder.kawa wrote:Hopelijk gaat het goed dooien de tweede helft van de week....
Dan ga ik ook nog es een poging doen.
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Hangen de pijlen op vrijdag namiddag er al ?? Kan ik al eens verkennen voor zaterdag !!

Ik zal proberen vroeg te vertrekken en hopelijk is de sneeuw idd weg en ook geen modder dankzij lichte vrieskou . Vandaag is er toch al een klein stukje weggesmolten.
Vooruitzichten voor zaterdag tot dinsdag
Zaterdag zijn er eerst nog enkele opklaringen mogelijk maar geleidelijk neemt de bewolking toe vanuit het westen en in de loop van de namiddag en avond gaat het regenen, in de Ardennen voorafgegaan door sneeuw. De maxima schommelen tussen 0 en 4 graden bij een strakke zuidelijke wind.
Dedjuu nu zie ik op de kalender dat ik van 9 tot 12 een bijscholing moet volgen
was dat al vergeten
Vooruitzichten voor zaterdag tot dinsdag
Zaterdag zijn er eerst nog enkele opklaringen mogelijk maar geleidelijk neemt de bewolking toe vanuit het westen en in de loop van de namiddag en avond gaat het regenen, in de Ardennen voorafgegaan door sneeuw. De maxima schommelen tussen 0 en 4 graden bij een strakke zuidelijke wind.
Dedjuu nu zie ik op de kalender dat ik van 9 tot 12 een bijscholing moet volgen