Indrukwekkende grafieken, nog maar 3 weken meer om terug in vorm te geraken.
Ik ga een nieuw setje banden moeten aanschaffen en twijfel of ik terug de goede, ouwe Jimmy's ga nemen. Wie gaat daar rijden met Pythons of Racing Ralphs en waarom?
Transalp Challenge 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Eric B
- Mountainbiker
Wij nemen alles in reserve onderdelen mee. Op die manier kunnen we in geval van problemen zelf een aantal zaken oplappen. Er is technische assistentie voorzien aan iedere aankomst (tegen kostprijs van onderdelen en vnl high end onderdelen XTR ed heb ik mij laten wijsmaken)
Soms wel lange wachttijden bij die mechaniekers. Maar ze werken wel door om iedereen terug rijdend te krijgen.
Eric B
Soms wel lange wachttijden bij die mechaniekers. Maar ze werken wel door om iedereen terug rijdend te krijgen.
Eric B
-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
de vorige jaren was www.bicycle.de telkens mee
kunt ge bijna alles krijgen:
- banden
- wielen
- ketting
- pedalen
- zadels
natuurlijk geen hele ruime keuze, maar voldoende om pech te verhelpen
1 tip: neen een pat mee!
kunt ge bijna alles krijgen:
- banden
- wielen
- ketting
- pedalen
- zadels
natuurlijk geen hele ruime keuze, maar voldoende om pech te verhelpen
1 tip: neen een pat mee!
- JeTeR
- Mountainbiker
- Location: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT
't is misschien persoonlijke keuze... maar Jimmy's op schotter?Epic wrote:Indrukwekkende grafieken, nog maar 3 weken meer om terug in vorm te geraken.
Ik ga een nieuw setje banden moeten aanschaffen en twijfel of ik terug de goede, ouwe Jimmy's ga nemen. Wie gaat daar rijden met Pythons of Racing Ralphs en waarom?
Ik heb ooit met skinny jimmy's geprobeerd... dansen op een slappe koord mijn gedacht. Amai, niet simpel.
Met Jimmy's heb ik nog niet geprobeerd, maar of dat veel verschil maakt?
JeTeR
Als ik het goed zie, steekt daar een serieus downhilleke in op rit 6 ; een 800 meters negatief op een klein 4 km, da's redelijk bergaf mijn gedacht.Eric B wrote:Voor de geïntresseerden ....
http://transalp.upsolutmv.com/transalp/ ... rofile.htm
Nog 3 weekjes jihaaa
Eric B
En op rit 8 weer van datte en nogwel volledig pad hmmm.
Rit 7 60% asfalt, da's wel minder ...
Ben net terug uit Mallorca, heb daar twee ritten mee gereden met een M Bike uit cala Rajada. Tijdens 1 van die ritten was er een Duitser die daar 5 ritten meebolde om zich voor te bereiden op de Transalp. Moet je weten : die ritjes in Mallorca waren tussen de 30 en de 55 km lang, waarbij de zwaarste amper een 1000 hoogtemeters had. Nog leuk om weten : die gast biked pas sedert maart 2004 ! Bike gekocht, op één of ander manier nog kunnen inschrijven voor de transalp en 2 uur per week spinnen.
Amaai, ik zou eens willen zien hoe ze die op dag twee (of zou het de eerste dag al zijn)van de grond zullen moeten schrapen !
Amaai, ik zou eens willen zien hoe ze die op dag twee (of zou het de eerste dag al zijn)van de grond zullen moeten schrapen !