Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

tis weer nogal tegenstrijdig ...
den ene zegt ze doen heel moeilijk, den andere zegt dat een lidkaart van de VWB volstaat .....
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Image
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Wollie wrote:tis weer nogal tegenstrijdig ...
den ene zegt ze doen heel moeilijk, den andere zegt dat een lidkaart van de VWB volstaat .....
Bij ons hebben ze daar zelfs niet naar gekeken.
Bij mij was dat een velleke papier met 3 zinnekes in 't nederlands, de stempel van de dokter en z'n handtekening op. Afgegeven en even rap lag dat daar in nen bak met al de rest
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Gwen wrote:
Wollie wrote:tis weer nogal tegenstrijdig ...
Bij ons hebben ze daar zelfs niet naar gekeken.
Bij mij was dat een velleke papier met 3 zinnekes in 't nederlands, de stempel van de dokter en z'n handtekening op. Afgegeven en even rap lag dat daar in nen bak met al de rest
Stel u voor, je rijdt 1 000 km met de auto, boekt voor een paar dagen een verblijf in Fréjus, je wilt uw borstnummer ophalen en je krijgt te horen van de organisatie (er zitten er ook bij die het wel lezen) dat je niet mag deelnemen omdat uw 'Certificat médical' niet in orde is. Ik zou het niet willen meemaken, en het is een kleintje om eens naar de dokter te stappen of zo'n formulier te laten invullen door een familielid die een bezoek brengt aan de arts.
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Ze mogen dat van mij gerust lezen.
Opgesteld, gedateerd, gestempeld en ondertekend door mijn huisarts, dat volstaat toch? De mijne heeft er zelfs niks voor aangerekend. De ander 3 sjarels hadden 24.5€ (of hoeveel is 't voor een standaard bezoek) aan hun been
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

@ Gwen: adres van uwen dokter? Allen daarheen :lol:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik heb deelgenomen in de plaats van en onder de naam van een collega-Herder.
Twee weken voor onze afreis had ik al een mail gestuurd naar de organisatie om te zeggen dat iemand met mij wou wisselen. De ochtend van onze heenreis uiteindelijk antwoord gekregen van de Roc dat ik me moest komen aanmelden om dat ter plaatse te regelen. De eerste dag (woensdag) werd ik van wachtrij naar wachtrij gestuurd en dat was daar verdomd warm in die hangar tot ik het beu was... De dag nadien ben ik gewoon teruggegaan (wel bij een ander madammeken) en heb het medisch attest op mijn naam, samen met de inschrijving en een kopie van de ID-kaart van mijn clubgenoot afgegeven en prompt was alles ok. Wel ook de opmerking gekregen dat er duidelijk 'competitie' op het medisch attest moet staan. Maar het is gewoon te zien met wie je te maken hebt en welken dag hij/zij heeft... Bij mij is het goed uitgedraaid.
Voor dit jaar heb ik me zelf wel al ingeschreven.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

biker85 wrote:Ik heb dat attest 2 jaar geleden gewoon zelf geschreven .... dat hebben ze toen nog niet bekeken. Aangepakt en vertikaal geklasseerd.

Maar als je natuurlijk echt iets voorhebt kan je wel problemen hebben ...
En dan nog...er zijn al coureurs doodgevallen he. Dat papiertje is gewoon bullshit. Mijn dokter heeft het gewoon geschreven tussen de soep en de patatten zonder me nog maar aan te kijken. Wij als Belg zijn natuurlijk leep genoeg om daar ons plan mee te trekken! 8)
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

iemand interesse om mijn inschrijving(en) over te nemen ... plannen zijn gewijzigd.... :-?
Pack Roc d'Azur 3 courses ( 80€ )
brommerken
Mountainbiker

roc

Post by brommerken »

welke dagen bevat het pakket,?
Post Reply