LCMT 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Jeanke6 wrote:Wat ik doe is nu in de week 2 à 3 keer gaan spinnen, zaterdag een rustige rit op de weg en zondag een TT met de MTB.

Vanaf maart/april rijdeen we in de week ook 's avonds twee keer per week met de koersfiets. Zaterdag een lange wegrit (rvv,E3,amstel,...) en zondag een lange TT.

Conclusie: ge zijt goe bezig en 't zal wel lukken
Moet leuk zijn zoveel vrije tijd hebben :drunk:
xav
Mountainbiker

Post by xav »

Moet leuk zijn zoveel vrije tijd hebben
Of karakter hebben é Gonzo.

Gaan trainen 's avonds in plaats van voor TV te zitten of te surfen.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

xav wrote:

Daar zeg je zoiets. =D>
Maar eer het niet meer donker is na 't werk zal het inderdaad weer april zijn..
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

xav wrote:

Dat is inderdaad de manier. Je tijd goed indelen en prioriteiten stellen...
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Heeft er iemand een contact(e-mail)adres van de organisatie? De site is nog maar ten dele terug online en moet dringend iets controleren.
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Zotte Marre wrote:Heeft er iemand een contact(e-mail)adres van de organisatie? De site is nog maar ten dele terug online en moet dringend iets controleren.
info@lcmt.be
bezembiker
Mountainbiker

Post by bezembiker »

ik ben ook sterk aan het overwegen om mee te doen.Het zou dan wel niet aan de chrono zijn en zou het louter opnemen als een seriueze uitdaging om daarna aan mijn marathonseizoen te beginnen!

ik heb misschien nog 1 dom vraagje:de verplaatsing van het hotel naar de start van de eeste rit in stavelot dient dit te gebeuren met eigen vervoer(met de fiets is het een beetje ver denk ik)?ik kan ook mis zijn!

ik ben de vrouw proberen te overtuigen om mee te gaan zodat ze me in de avond een beetje kan soigneren,maar ze zou wel graag weten als ze mij naar de start moet voeren
Treg
Mountainbiker

Post by Treg »

bezembiker wrote: ik heb misschien nog 1 dom vraagje:de verplaatsing van het hotel naar de start van de eeste rit in stavelot dient dit te gebeuren met eigen vervoer(met de fiets is het een beetje ver denk ik)?ik kan ook mis zijn!
Is idd op eigen krachten te doen. Dit 's morgens eerst even snel met de fiets afhaspelen zou wel nog eens redelijk in de benen kunnen hangen 's avonds :wink:
Jeanke6
Mountainbiker

Post by Jeanke6 »

Treg wrote:
bezembiker wrote: ik heb misschien nog 1 dom vraagje:de verplaatsing van het hotel naar de start van de eeste rit in stavelot dient dit te gebeuren met eigen vervoer(met de fiets is het een beetje ver denk ik)?ik kan ook mis zijn!
Is idd op eigen krachten te doen. Dit 's morgens eerst even snel met de fiets afhaspelen zou wel nog eens redelijk in de benen kunnen hangen 's avonds :wink:
De normale gang van zaken is dat je met je auto naar Stavelot gaat en die daar tot zondag laat staan. Je bagage wordt vervoerd met een vrachtwagen en je vervoert jezelf op je velo. En zondag dan iden dito, maar in omgekeerde richting.

Je kan ook al woensdag in het hotel trekken (tegen extra betaling) zodat je zelf alle bagage al kan meenemen. Dan vertrek je dus donderdag ochtend met de wagen naar Stavelot en laat die daar weer staan... Zo deden wij het vorig jaar...
bezembiker
Mountainbiker

Post by bezembiker »

bedankt voor de uitleg :wink:

tis nu juist te hopen dat de winter nu gaat stoppen met sneeuw te brengen zodat we in de week zo stillekesaan kunnen beginnen te trainen!

ik kan maar om 17 uur vertrekken met de lichtjes op,maar als er sneeuw ligd en hier en daar een ijsplek dan is dat toch een beetje te gevaarlijk vind ik :-?
Post Reply