Zo 10/01/2010 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kannielangzamer
Mountainbiker

Gevonden voorwerpen TT Tessenderlo

Post by kannielangzamer »

Eerst en vooral dank aan de vele moedige bikers, dank zij jullie waren er toch nog een kleine 500 inschrijvingen en mogen we ondanks de weersomstandigheden toch spreken van een succes.
We hebben vele lovende kritiek gekregen waarvoor eveneens dank, dit wil zeggen dat we goed bezig zijn en op deze weg zullen doorgaan.
Ook de negatieve puntjes hopen we tegen volgend jaar op te lossen.
We hebben ook nog enkele gevonden voorwerpen, zijnde een bril waarvan de eigenaar reeds gekend is maar ook nog een stempelkaart van fietspromo en een lidkaart van de VWB. Een klein telefoontje naar de organisatie en probleem opgelost.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn, gelieve even geduld te hebben want ik zal, beroepshalve, een weekje (tot vrijdag)weg zijn.
PS: wat eventuele foto's betreft, ik zal navraag doen hoe en waar deze gepost worden.
CU next year !
MTB Team Tessenderlo
davy1976
Mountainbiker

Post by davy1976 »

Vandaag ook hier komen biken en geen seconde spijt gehad,het sneeuwrijden begint steeds beter te lukken en toch weten recht te blijven.Niet zo zwaar als vorig jaar maar terecht de zware stukken eruit gelaten wegens te glad.Goede afpijling en bevoorrading.Proficiat aan de organisatie...........niet evident om bij zulke omstandigheden een tt organiseren.Tot volgend jaar................
kannielangzamer
Mountainbiker

Foto's TT

Post by kannielangzamer »

Voor diegene die denken dat ze geflitst zijn tijdens de tocht, de foto's zullen verschijnen op de site van fietspromo en op de website van onze club http://www.wtc-de-eendracht.be/

Grts

MTB Team Looi
Diamond
Mountainbiker

filmpje TT-Tessenderlo

Post by Diamond »

k'Heb deze tt ook gereden,de 40km,k'had er 60 toen ik thuis kwam.
Alles was perfekt gegaan tot op 1 val na,zonder schade.
K'Heb er veel unieke beelden kunnen schieten(vallende sneeuw en bikers).
Het filmpje hiervan is nog i/d maak,later komt hier een link te staan. =D>

véél kijkplezier!!!
Last edited by Diamond on Tue 12 Jan 2010 20:19, edited 1 time in total.
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Shorty wrote:Ook nog eens geweest. Met de fiets tot ginder en om 8.15u gestart met doel de 40km 2x te rijden.
Rode berg ging goed, de meeste klimmen waren er uit gelaten, goed gedaan van de org om onnodige risico's te vermijden, het was zo al lastig genoeg. Na 15km ketting over gereden, natuurlijk voor ne keer geen pons en slotje bij... Een vriendelijke collegabiker heeft me dan verder geholpen, eigenlijk 2 want de eerste had ook geen slotje en dat was maar prutsen om die ketting terug te monteren. De tweede had dat wel bij en toen was het rap gefikst, met dank aan beide bikers. Na de man betaald te hebben voor zijn slotje kon ik gelukkig verder rijden. Goede ravito, daarna was het vlak en kon men wat beter tempo houden.
Tweede ronde was iets heel anders, door de dik 600bikers die de sneeuw tot een schaatsbaan maakten was het echt opletten geblazen, wat kalmer gaan rijden om geen ongelukken te krijgen. Dan nog een sneeuwbui gehad waardoor je bijna niks zag. Nog een soepke gedronken onderweg en verder genoten van de stilte, nog 2 hertjes gezien onderweg.
Moe maar voldaan thuisgekomen, iets meer dan 4u gereden.
In sneeuw en met de koude verbruik je echt véél meer energie dan gewone omstandigheden, heb al flink gegeten na mijn thuiskomst zanne.

Mercie organisatie voor deze mooie en perfect georganiseerde tocht.
2 x 40 RESPECT =D> =D> =D>
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Biestie1 wrote:Schitterende tocht !
Bedankt aan de organisator =D> =D>
(de afgelasters van Helchteren mogen daar een voorbeeld aan nemen !!)

Ik denk dat er velen later gestart zijn dan gewoonlijk want om half 10 was er nog maar weinig drukte op de parking en toen ik aankwam stond deze toch goed vol !

Alles was goed berijdbaar, ik verbaasde me erover dat ik toch nog een gem. van 20,8 kon bijeenrijden. 2 slipperkes gemaakt, maar altijd mooi op de juiste kant van mijne bike blijven zitten :-)

Sommigen sukkelen echt wel als er wat opgevroren sporen zijn, maar ik vermoed dat 90 % van die problemen gewoon te maken hebben met veel te hard opgepompte banden. Met weinig druk kan je probleemloos overal recht blijven.
Waarom toch zo kappen op de tt van helchteren , het was een moedige beslissing , omwille van de vooruitzichten die men voorspelden , was het toch logisch , men moet ook eerst naar daar komen , daar ook rekening meehouden , er heeft niemand vertelt dat men niet mag gaan rijden op zichzelf he . Voor de vereniging is dit ook geen makkelijke keuze, de beste stuurlui staan altijd aan wal nietwaar ? Het forum van de tocht heeft men al gesloten omwille van de zeer flauwe reacties !! Dit moest er even uit !!!
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Wij hebben ook genoten van jullie tt.
Alles was perfect in orde en zelfs die extra sneeuwval was een mooie verrassing.
Doe zo verder en tot volgend jaar.
zandbiker
Mountainbiker

Post by zandbiker »

Er zijn precies mensen met teveel tijd. Altijd maar zagen en discusiëren over het wel of niet aflassen van een TT.
Awel ik heb gereden en vond het te doen. Ik heb daar en tegen de organisatie horen praten over een man met gebroken schouder en vandaag wist mijne collega mij te vertellen dat er een ongelukkige 3 wervels heeft gebroken.
Wedden dat deze spijt hebben dat de tocht door gegaan is.

Dit is absoluut geen vingerwijzing naar de organisatie.

LEVEN EN LATEN LEVEN.
BeeVee2
Mountainbiker

Post by BeeVee2 »

zandbiker wrote:Er zijn precies mensen met teveel tijd. Altijd maar zagen en discusiëren over het wel of niet aflassen van een TT.
Awel ik heb gereden en vond het te doen. Ik heb daar en tegen de organisatie horen praten over een man met gebroken schouder en vandaag wist mijne collega mij te vertellen dat er een ongelukkige 3 wervels heeft gebroken.
Wedden dat deze spijt hebben dat de tocht door gegaan is.

Dit is absoluut geen vingerwijzing naar de organisatie.

LEVEN EN LATEN LEVEN.
afGElasten!! #-o
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Er stond aan de voet van die lastige klim op de Rode Berg ook iemand foto's te nemen (rood-zwarte uitrusting als ik me niet vergis), komen die ook op de site van Eendracht?
Post Reply