LCMT 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

Ik wil ook meedoen, maar ben nog niet zeker , moet vooral zien hoe het financiele kantje zich toont tegen maart...zit nog met een vespa-opmaak en heb er nog geen oog op..alsik wat euries kan overhouden ben ik mee!
discofrisco
Mountainbiker

LCMT

Post by discofrisco »

Ik zou graag meedoen met mijn vaste buddy. Is het mogelijk om op een camping in de buurt te verblijven en 's morgens aan te sluiten bij de groep aan het hotel? Start elke etappe in Houffalize of gebeuren er soms verplaatsingen per bus of dergelijke?

Thanks for the info!
guyve
Mountainbiker

Re: LCMT

Post by guyve »

discofrisco wrote:Ik zou graag meedoen met mijn vaste buddy. Is het mogelijk om op een camping in de buurt te verblijven en 's morgens aan te sluiten bij de groep aan het hotel? Start elke etappe in Houffalize of gebeuren er soms verplaatsingen per bus of dergelijke?

Thanks for the info!

Men vertrekt in Stavelot de eerste dag waar je bagage met een vrachtwagen worden mee genomen en men komt aan in Houffalize.
De twee volgende dagen vertrekt men in Houffalize aan het hotel en komt men ook daar weer aan (een lus verbinding dus).
De 4 de dag vertrekt men uit Houffalize na dat je bagage is ingeladen op de vrachtwagen en komt men terug aan waar men vertrokken is de eerste dag in Stavelot.
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

eerlijk gezegd zou ik voor het gemak gaan en gewoon in't hotel verblijven. 295€ is echt wel een schappelijke prijs en dan moet je je van niks iets aantrekken. 's morgens bed uit, eten en rijden. 's avonds opnieuw eten, bed in en zo verder en zo verder.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Zou dit jaar ook willen deelnemen (eerste keer).
Lijkt me inderdaad makkelijkst via het hotel.
Ben daar al een paar keer verbleven en is echt een ideale locatie.
discofrisco
Mountainbiker

LCMT

Post by discofrisco »

Bedankt voor de info.
We bekijken het nog even.

Groeten
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

hallo ga samen met de vrouwke deelnemen wat staat er ons te wachten hoor veel verhalen zwaar waar gaat ge aan begginnen dus e vraag welke banden nemen we het best
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

skin wrote:hallo ga samen met de vrouwke deelnemen wat staat er ons te wachten hoor veel verhalen zwaar waar gaat ge aan begginnen dus e vraag welke banden nemen we het best
Banden is het laatste waar ik nu aan denk als ik LCMT uitspreek.
De weersvoorspellingen gaan nog niet zo ver...
Trainen is de boodschap !
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

kunt ge enkele tips geven i.v.m. trainingen . In dezen tijd best gewoon lange mtb tochten rijden ?
Maanden feb en mrt rij ik met racebjete : E3 , Rvv , banetochten tot 150 km .
Wat in april ? techniek optimaliseren en blijven bollen .
Vorig jaar de AT , RDHF , Houffa gereden alsook de amstel . Kan dit volstaan ?
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Wat ik doe is nu in de week 2 à 3 keer gaan spinnen, zaterdag een rustige rit op de weg en zondag een TT met de MTB.

Vanaf maart/april rijdeen we in de week ook 's avonds twee keer per week met de koersfiets. Zaterdag een lange wegrit (rvv,E3,amstel,...) en zondag een lange TT.

Conclusie: ge zijt goe bezig en 't zal wel lukken
Post Reply