weet er iemand hoe dat zit met dat "medisch attest" indien je geen licentie hebt ? Kijkt men daar nauw op toe of laten ze je zo vertrekken ?
Wollie
Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Ik was bij de eersten om mijn nummer af te halen en ze deden héél moeilijk met de inhoud van de medische attesten. Er moest "partipation en compétition" bijstaan. Later op de dag hebben ze er blijkbaar niet meer om gezeurd. Als je toch nog naar de dokter gaat, laat dan het gewoon bijzetten.Wollie wrote:weet er iemand hoe dat zit met dat "medisch attest" indien je geen licentie hebt ? Kijkt men daar nauw op toe of laten ze je zo vertrekken ?
Wollie
Tegen mij hebben ze ook gezaagd, dat er de volgende keer 'en competition' moest bijstaan, best is een attest in het Nederlands, daar snappen ze toch niks vanHerder Alex² wrote:Ik was bij de eersten om mijn nummer af te halen en ze deden héél moeilijk met de inhoud van de medische attesten. Er moest "partipation en compétition" bijstaan. Later op de dag hebben ze er blijkbaar niet meer om gezeurd. Als je toch nog naar de dokter gaat, laat dan het gewoon bijzetten.Wollie wrote:weet er iemand hoe dat zit met dat "medisch attest" indien je geen licentie hebt ? Kijkt men daar nauw op toe of laten ze je zo vertrekken ?
Wollie
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
hoe recent moet da zen, kannek da bijv morgen halen zonder zever, of best een weekske of 2 van tevoren?
- Gwen
- Mountainbiker
ik ben dor 2 weken er voor om geweest voor de roc van 2009. Ge moogt u attest nu ook al halen, mag gewoon niet ouder zijn dan 1 jaar op datum van de roc. Voor 12€ maak ik u er eentjeStalen Worm wrote:hoe recent moet da zen, kannek da bijv morgen halen zonder zever, of best een weekske of 2 van tevoren?