Garmin Dakota

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
BIKEBOY
Mountainbiker

Post by BIKEBOY »

Net een Dakota 20 aangeschaft en ben erg benieuwd naar de eerste ingebruikname. Ik heb er de City navigator op DVD bijgenomen......... kan iemand mij zeggen of die voldoende is om te fietsen? Spijtig dat die bijkomende kaarten zo duur zijn en aangezien ik op het grensgebied van Belgie, Nederland, Duitsland en Luxemburg woon loopt de rekening stevig op als je Topo's gaat moeten gebruiken.
Lang getwijfeld tss de Edge 705 en de Dakota 20 en hoop nu dat ik de juiste keuze heb gemaakt. =D> =D> =D> =D>
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

BIKEBOY wrote:Net een Dakota 20 aangeschaft en ben erg benieuwd naar de eerste ingebruikname. Ik heb er de City navigator op DVD bijgenomen......... kan iemand mij zeggen of die voldoende is om te fietsen? Spijtig dat die bijkomende kaarten zo duur zijn en aangezien ik op het grensgebied van Belgie, Nederland, Duitsland en Luxemburg woon loopt de rekening stevig op als je Topo's gaat moeten gebruiken.
Lang getwijfeld tss de Edge 705 en de Dakota 20 en hoop nu dat ik de juiste keuze heb gemaakt. =D> =D> =D> =D>
een heel goed toestel
de 705 en dakota hebben elk hun eigen voordelen
als je goed en graag op de pc werkt kan de 705 op één ding na alles wat een dakota kan (de dakota is wel gebruiksvriendelijker)

ter info, er is een nieuwe topo benelux uit, waardoor toch al 3 landen...
Post Reply