Zo 31/01/2010 Lovenjoel / Bierbeek -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WimVDD
Mountainbiker

Post by WimVDD »

turbotiger wrote: en wat die zwakken betreft, t is gewoon een uitspraak en een waarheid die onweerlegbaar is...
binnen jouw beperkt bevattingsvermogen is dat misschien een onweerlegbare waarheid. Wie iets ruimdenkender is weet doorgaans beter.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

wij staan met de club met een jeneverstand op het driekoningenfeest vandaag te Humbeek. Daarom hadden we voor morgen een verkenningsrit gepland ter voorbereiding van onze toertocht op 11 november.

De afgelasting (wat zeer begrijpelijk is) komt ons goe uit.
Mannen laat weten wanneer hij dan wel doorgaat zodat we deze toffe rit
toch nog kunnen meepikken
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

De tocht in Boutersem enkele weekends geleden was toch ook behoorlijk gevaarlijk en er zijn er toch een aantal serieus op hun spullement gegaan.
Ik begrijp de organisatie. Niet iedereen denkt evenveel na op de fiets...
Zwak of niet zwak, liever een tt afgelast dan enkele weken niet op de feits te kunnen.

De durvers/(berekende) risiconemers kunnen altijd vrijblijvend een andere tocht doen natuurlijk!

Ik wacht op een volgende datum en dan doen we gewoon deze rit.
tv
Mountainbiker

Post by tv »

alle respect voor de beslissing. Ik woon in de streek en fietsen in de velden is onhaalbaar.

de VTT in Boutersem was onverantwoord omdat smeltende sneeuw (pap) is beginnen aanvriezen. Plaatsen die toen bereidbaar waren zijn nu zwaar besneeuwd & na de vorst van vanacht nog eens glad bovendien.
Lovenjoel morgen zou fietsen in diepsneeuw zijn..

macho's heb je altijd, in het mountainbiken is dat blijkbaar nog erger dan op de weg..

wijze beslissing, indien de tocht later georganiseerd word, dan zijn we erbij.
G.VdV
Mountainbiker

Post by G.VdV »

het is inderdaad verstandig om af te gelasten . de opkomst zou immers zeer beperkt zijn en dat is een nachtmerrie , wand het werk blijft gelijk of nog meer met dit weer .
Maar met dit uitspraak van Macho's :roll: daar ben ik het ni met eens , er zijn nu eenmaal mensen die dit graag doen ,door de sneeuw rijden !! :bounce:
_Niels_
Mountainbiker

Post by _Niels_ »

G.VdV wrote:het is inderdaad verstandig om af te gelasten . de opkomst zou immers zeer beperkt zijn en dat is een nachtmerrie , wand het werk blijft gelijk of nog meer met dit weer .
Maar met dit uitspraak van Macho's :roll: daar ben ik het ni met eens , er zijn nu eenmaal mensen die dit graag doen ,door de sneeuw rijden !! :bounce:
+1, diepsneeuw is zalig en zeker as dan buite het zonneke schijnt 8)
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Tenzij de bovenkant van de diepsneeuw een harde korst is ... en daar vrees ik een beetje voor. Zachte sneeuw is inderdaad zalig om door te rijden!!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

wijze beslissing om af te lasten, 't is in Grimbergen nu aan 't miezeren...
morgen wordt het dan een ijspiste en dan kan je moeilijk het woord "biken" nog gebruiken...

tot de nieuwe data
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Ik ben net terug van rit op grens Kessel-lo - Pellenberg, was niet te doen, stond na 5 km al terug thuis, veel te diepe sneeuw waar niet door te rijden was.
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

Wij zijn me 7 man de toer van Lovenjoel grotendeels gaan rijden en het was goed te doen maar alle begrip voor de organisatie om het af te gelasten.
Post Reply