Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

weet er iemand hoe dat zit met dat "medisch attest" indien je geen licentie hebt ? Kijkt men daar nauw op toe of laten ze je zo vertrekken ?

Wollie
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Wollie wrote:weet er iemand hoe dat zit met dat "medisch attest" indien je geen licentie hebt ? Kijkt men daar nauw op toe of laten ze je zo vertrekken ?

Wollie
Een lidkaart van de vwb, wbv of iets dergelijks is voldoende
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Anders gewoon een briefje halen bij de dokter da je goedgekeurd zijt om te rijden.
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Wollie wrote:weet er iemand hoe dat zit met dat "medisch attest" indien je geen licentie hebt ? Kijkt men daar nauw op toe of laten ze je zo vertrekken ?

Wollie
Ik was bij de eersten om mijn nummer af te halen en ze deden héél moeilijk met de inhoud van de medische attesten. Er moest "partipation en compétition" bijstaan. Later op de dag hebben ze er blijkbaar niet meer om gezeurd. Als je toch nog naar de dokter gaat, laat dan het gewoon bijzetten.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Herder Alex² wrote:

Wollie
Ik was bij de eersten om mijn nummer af te halen en ze deden héél moeilijk met de inhoud van de medische attesten. Er moest "partipation en compétition" bijstaan. Later op de dag hebben ze er blijkbaar niet meer om gezeurd. Als je toch nog naar de dokter gaat, laat dan het gewoon bijzetten.
Tegen mij hebben ze ook gezaagd, dat er de volgende keer 'en competition' moest bijstaan, best is een attest in het Nederlands, daar snappen ze toch niks van :wink:
biker85
Mountainbiker

Post by biker85 »

Ik heb dat attest 2 jaar geleden gewoon zelf geschreven .... dat hebben ze toen nog niet bekeken. Aangepakt en vertikaal geklasseerd.

Maar als je natuurlijk echt iets voorhebt kan je wel problemen hebben ...
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Als je een attest haalt bij de dokter en je hebt iets voor,kan er geen probleem zijn hé :P
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

hoe recent moet da zen, kannek da bijv morgen halen zonder zever, of best een weekske of 2 van tevoren?
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Gij gaat toch afgekeurd worden dus wanneer ge dat gaat halen maakt niet uit 8)
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Stalen Worm wrote:hoe recent moet da zen, kannek da bijv morgen halen zonder zever, of best een weekske of 2 van tevoren?
ik ben dor 2 weken er voor om geweest voor de roc van 2009. Ge moogt u attest nu ook al halen, mag gewoon niet ouder zijn dan 1 jaar op datum van de roc. Voor 12€ maak ik u er eentje :-D den helft van uw visiet ba den doktoor
Post Reply