Zo 10/01/2010 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

voor mij mag gerust dit weer nog een paar weken aanhouden. vind het zeker zo intresant dan in de moder dabbe. en uwe fiets ziet er niet vanaf.
Sox
Mountainbiker
Location: Torpado Nearco T82 (27,5"), Specialized Epic S-works carbon & Granville pulse 30

Post by Sox »

Heb zelf de 40km gereden,zoals eerder al aangegeven door de organisatie lag het parcour er zeer goed bij. :bounce:
Enkel in het begin van de rit een klein ijs plekje tegen gekomen,voor de rest was het vlammen.
Buiten de nog groene bananen was de bevoorrading dik inorde. =D>
Op het einde van de rit inderdaad wat te veel rechte stukken,maar heb me niet te min toch goed geamuseerd.

De thuisblijvers hebben een prachtige rit gemist! #-o ](*,)

Spijtig voor de organisatie dat de opkomst maar magertjes was.
Dit heeft dan wel weer als voordeel dat ik mijn eigen kleedkamer & douche had. :lol:

Greetz.
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

De tocht was heel plezant en goed geregeld. De douches idem.
Maar de kantine!!!
2.25€ voor een lauw kommeke soep vind ik toch wel overdreven.
Als ge 2 bonnetjes van 0.75€ (1.5€) vraagt denk ik da er nog winst marge genoeg is.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

bedankt om het niet af te lasten. De 42 gedaan ruim binnen de twee uur. Het lag het goed bij, maar ondertussen weten we toch al om niet voluit te gaan. Het kan rap gebeurd zijn. Met die sneeuwbui erbij was het just wintersport. Ik vond het in ieder geval best leuk.
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Ook nog eens geweest. Met de fiets tot ginder en om 8.15u gestart met doel de 40km 2x te rijden.
Rode berg ging goed, de meeste klimmen waren er uit gelaten, goed gedaan van de org om onnodige risico's te vermijden, het was zo al lastig genoeg. Na 15km ketting over gereden, natuurlijk voor ne keer geen pons en slotje bij... Een vriendelijke collegabiker heeft me dan verder geholpen, eigenlijk 2 want de eerste had ook geen slotje en dat was maar prutsen om die ketting terug te monteren. De tweede had dat wel bij en toen was het rap gefikst, met dank aan beide bikers. Na de man betaald te hebben voor zijn slotje kon ik gelukkig verder rijden. Goede ravito, daarna was het vlak en kon men wat beter tempo houden.
Tweede ronde was iets heel anders, door de dik 600bikers die de sneeuw tot een schaatsbaan maakten was het echt opletten geblazen, wat kalmer gaan rijden om geen ongelukken te krijgen. Dan nog een sneeuwbui gehad waardoor je bijna niks zag. Nog een soepke gedronken onderweg en verder genoten van de stilte, nog 2 hertjes gezien onderweg.
Moe maar voldaan thuisgekomen, iets meer dan 4u gereden.
In sneeuw en met de koude verbruik je echt véél meer energie dan gewone omstandigheden, heb al flink gegeten na mijn thuiskomst zanne.

Mercie organisatie voor deze mooie en perfect georganiseerde tocht.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Mooie tocht, leek een omgekeerde tocht van de TT een paar maand terug, waardoor het mooiste in het begin zat. Op de rodenberg waren inderdaad de steilste stukken uitgelaten, de enige helling was juist te doen van grip. Daar ik pas om 10u00 vertrokken ben was het parcour goed aangereden waardoor het toch wel uitkijken was en er meerdere spekgladde plekken waren. Het was in ieder geval weer genieten =P~ en ook van mij mag dit nog enkele weken aanhouden. de feiten, 41km, 250 HM en 20 km/h avs. =D> :P
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

aan de organisatie. niemand geen zwarte fiets bril terug gevonden. denk dat ik hem in de cafetaria heb late liggen op de tafel tegen het verhoog aan. een zwarte fietsbril met gebogen oren. moest het zijn dan stuur je me maar een pb. dank bij voorbaat.
budnaked
Mountainbiker

Post by budnaked »

Brockie wrote:aan de organisatie. niemand geen zwarte fiets bril terug gevonden. denk dat ik hem in de cafetaria heb late liggen op de tafel tegen het verhoog aan. een zwarte fietsbril met gebogen oren. moest het zijn dan stuur je me maar een pb. dank bij voorbaat.
Heb een zonnebril zien liggen , bij de toog voor de bonnetjes
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

da zal de mijne geweest zijn, mijn geld zat in mijn pochke van mijn bril. en zal de bril daar hebben laten liggen. volgende week rij ik in eksel, mss kan iemand mij hem terug bezorgen. laat het maat weten via pm
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Ik heb een zwarte met geel/oranje glazen gevonden in de kantine en afgegeven aan de bonnetjes
Post Reply