Allright laat maar horen wanneer !Wimbeest wrote:Ben wel kandidaat om eens te gidsen regio : As- Dilsen - Neeroeteren - Rotem - Maasmechelen.
Sta nu toch gedwongen op halftijdse
Bree!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
Post by onlijnmagazijn.net »
Ik heb vandaag gereden van Gruitrode -> Opglabbeek -> Gruitrode -> Opitter -> Gruitrode
Ben zeker een kleine 40 man tegengekomen. Enkele groepjes en een paar eenzaten zoals ik. Ik reed op een blauwe Cube en had een blauw jasje aan.
Iemand van het forum die mij is tegengekomen?
Ben zeker een kleine 40 man tegengekomen. Enkele groepjes en een paar eenzaten zoals ik. Ik reed op een blauwe Cube en had een blauw jasje aan.
Iemand van het forum die mij is tegengekomen?
Ik heb deze rit vandaag ook gedaan (of toch willen doen). Na 18km aan het bosje achter de winston kettingbreuk gekregen
Gevolg: 7km te voet naar huis, géén lachertje met MTB schoenen zo ver wandelen
en kou dat ik geleden heb
!
Tot dan bolde het anders lekker,
enig idee wie het de witte pijlen van het parcourke daar haaft aangepast met fluo-gele pijlen?
grt,
Roel
enig idee wie het de witte pijlen van het parcourke daar haaft aangepast met fluo-gele pijlen?
grt,
Roel
- Kameel^
- Mountainbiker
ge vroeg u de vorige keer af wat ik allemaal bijhad in mijne rugzakRoel K wrote:Ik heb deze rit vandaag ook gedaan (of toch willen doen). Na 18km aan het bosje achter de winston kettingbreuk gekregenGevolg: 7km te voet naar huis, géén lachertje met MTB schoenen zo ver wandelen
en kou dat ik geleden heb
!
grt,
Roel
awel: materiaal waarmee ik zo'n situaties en bijhorende frustrerende wandeltochten kan vermijden
maar 7km te voet met zo'n schoenen is inderdaad ver ja
PS: nieuwe fiets? (willier?) gene fully meer?
@ kameel: Ik had ook een kettingbreker en een slotje bij, maar als er ene hoek van 90° dwars in u ketting ligt zijt ge daar niet veel meer mee
Yep, t'is ene Willier carbon Ht geworden. Vandaag het ZTR/DT-Revo/Am-classic wielset besteld. Nu nog een andere zadel+pen en ik zou net boven of (hopelijk
) net onder de 9kg moeten zitten.
Dan ligt het alleen nog aan het manneke er op
(maar nu ook al hoor
)
Yep, t'is ene Willier carbon Ht geworden. Vandaag het ZTR/DT-Revo/Am-classic wielset besteld. Nu nog een andere zadel+pen en ik zou net boven of (hopelijk
Dan ligt het alleen nog aan het manneke er op