Zo 10/01/2010 Zeebrugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
Juist ontbeten samen met de Frodo (onze labrador), hier in Oedelem ook NO SNOW gezien vorige nacht en deze morgen
Ik pik aan aan de Herdersbrug dudzele (en betaal netjes aan de start)
tegen de koude voetje= vet nr-3 smeren + warmste lange sokken + windstopper + schoen + dikke overtrekken en dan STAAAAAMMMPENN
op die pedalen (waar het kan)
Ik pik aan aan de Herdersbrug dudzele (en betaal netjes aan de start)
tegen de koude voetje= vet nr-3 smeren + warmste lange sokken + windstopper + schoen + dikke overtrekken en dan STAAAAAMMMPENN
Ben net terug van de 55km en wat moet ik nu zeggen?????? de rit en organisatie zijn af de beste die ik tot nu heb gereden
en dat is toch iedere week 2 wat een werk hebben die mensen verzet al de tapijten en palletten tegen het ijs en dan die signaal gevers hoed af voor die mensen bij zo een weer. Dit is een rit waar ik altijd terug kom wat ook. bedankt mensen.

- follow
- Mountainbiker
- Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago
in één woord superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik wil zeker de seingevers bedanken, die voor ons het mogelijk maakten om veilig te kunnen oversteken terwijl het voor hun ook koud was
super bevoorradingen en mooi parcour waar aangegeven was waar het glad was !! IK KOM ZEKER TERUG DE VOLGENDE KEER want in mijn ogen één van DE BESTE ORGANISATIE die er is
t
t
-
breydelzoon k
- Mountainbiker
Post by breydelzoon k »
met één woord prachtig !!!
volgend jaar terug maar met meer breydels dan vandaag.
dank aan de organisatie
volgend jaar terug maar met meer breydels dan vandaag.
dank aan de organisatie
- fietsenpulle
- Mountainbiker
Post by fietsenpulle »
gewoonweg de max. alles ok zonder meer.
op een seingever werd ook nie gekeeken je moet het maar doen in de koude en stilstaan en vriendelijk ook, chapeaux mannen.
de beste mtb in het jaar die ik rij is die van middelkerke maar ikmoet die van zeebrugge daar zeker aan toevoegen.
ik kom zeker terug mercie .
op een seingever werd ook nie gekeeken je moet het maar doen in de koude en stilstaan en vriendelijk ook, chapeaux mannen.
de beste mtb in het jaar die ik rij is die van middelkerke maar ikmoet die van zeebrugge daar zeker aan toevoegen.
ik kom zeker terug mercie .