Zo 10/01/2010 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
BeeVee2
Mountainbiker

Post by BeeVee2 »

Namiddag 30 km in Tessenderlo rond gebold. Het is er echt P-R-A-C-H-T-I-G!! =P~
Het enige "gevaar" is om in bevroren sporen te komen die nu onzichtbaar zijn. Koelbloedig blijven is dan de boodschap en vooral blijven trappen.
Alleen de afdalingen waren best wel spannend, remmen lieten het wa afweten. Hoera voor de schijfremmen, alleen jammer da'k ze nie heb! :oops:

Aan alle "DIE-HARDS": tot morgen!!
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Morgen ook van de partij, verleden week Beverlo gereden was gewoon schitterend in de sneeuw. Dus mannen en vrouwen profiteer ervan nu het nog kan, volgende week kan het gedaan zijn met vriezen en zitten we terug in de slijk te dabben.
Last edited by cube biker ;-) on Sun 10 Jan 2010 07:32, edited 1 time in total.
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

ik denk dat ik morgen ook gewoon af kom. want in Beverlo lag ook ongeveer even veel sneeuw en dat was vreed plezant.
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

Ik ben van de partij :-D
BeeVee2
Mountainbiker

Post by BeeVee2 »

Het was plezant!!
Aan de Rooie berg nogal glad, in Gerhagen was't beter.
44km 21,5 AVS.

Greetzz...
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Volk gehad tot half vier vannacht , dus t is er niet van gekomen !!!!
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Dit was superplezant! 8)
De organisatie heeft een schitterend parcours gebouwd, ik ben zeker dat ze de ergste stukken eruit hebben gelaten. =D> =D> =D>
Nu ging het eigenlijk overal vlot, op de ST's kon je zelfs de opgehoopte sneeuw als een kombocht gebruiken :lol:
Dit was heel wat anders dan de ijspiste in Poederlee, nergens gevallen en zelfs een behoorlijke snelheid kunnen aanhouden, 18 km/u gemiddeld.
De TT was lekker pittig met de nodige klimmetjes op de Rode Berg en genoeg ST's om je eens goed te smijten :drunk:
BV was goed, lekkere soep en een beetje drummen rond de vuurkorf om warme voeten te halen :wink:
Chapeau voor die mensen die daar een hele vm open en bloot in de wind hebben gestaan =D> =D> =D>
Prachtige zichten onderweg en veel technisch begaafde bikers gezien =D>
Ik heb bij de fotograaf eens lekker gedrift, ik hoop dat die foto eruit ziet zoals ik hem in gedachten heb :lol: :lol:
Wegens tijdgebrek aan de laatste splitsing voor de 30 gekozen en zo aan 28.89 zalige km's gekomen.

Tot volgend jaar!!
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

Wij zijn hier ook komen rijden, het was gewoonweg PRACHTIG mooie uitgestippelde tocht met veel afwisseling en landschappen die er adembenemend mooi uitzagen, net een kerstkaart waar we inreden :P

chapeau voor de organisatie voor in deze omstandigheden zoiets ineen te knutselen.

10/10 van mij! en zeker tot volgende keer

42km 20,8avs
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

Ook terug van Looi.

Het was een plezante tocht, hier en daar wat gladde plekken maar het viel al bij al goed mee.
Enkel hebben we de laatste 7 km van de 40km nog een sneeuwbui gehad.

Toch blij dat ik geweest ben.

En seffens lui voor den tv het Belgisch kampioenschap cyclocross kijken :wink:
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Heb hier de 40km gedaan. tot de bevoorading wast inderdaad een mooie tt, ernavond ik het wat minder met veel rechte stukken. Nu goed blij dat ik geweest ben. Trouwens een goede bevoorading en toch chapeau dat deze tocht NIET is afgelast. Zo tt s rijden in de sneeuw is toch heel wat leuker als in de modder drabbelen.Hopelijk volgende week weer een mooie in eksel. Ah ja toch nog gemiddelde gehaald van 19km/h
Post Reply