Zo 10/01/2010 Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

zagato wrote:Beste Torfoe zo'n gemiddelde en dan vallen dat zou pas echt prutsen zijn hé :lol: :lol:
zagato gaat klop krijgen wrote:zonder woorden :-D
zagato wrote::lol: :lol: =D> =D> no words :-)
zagato gaat klop krijgen wrote:amai

hij is meertalig :-D
zagato gaat klop krijgen wrote:Watch out
zagato wrote::lol: :lol:

Tweeling ofzo???
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

I'll be there, op mijn continental race kings 2.2 met 1.75 bar

maatje op nobby nics komt ook mee :wink:

oh ja, dank voor de tip aan de omgevallen boom hé :lol:
Bosklapper
Mountainbiker

Post by Bosklapper »

Ik heb vandaag een gedeelte gaan verkennen - afpeilen, lag er prachtig bij, berijdbaarheid is te vergelijken met vorige week in Oostmalle, van al dat ijzelgedoe dat eerder op het forum stond was niets meer te merken dank zij de sneeuw.
Houd het veilig in de kleine afdalingen door plaats te laten met je voorganger, remmen viel daar tegen.
Voor die ene keer op een paar jaar tijd dat het er besneeuwd bij licht is dit een unieke kans om in deze prachtige besneeuwde omgeving te rijden, achteraf ga je spijt hebben dat je niet vertrokken bent, heb dit ook eerder gelezen op dit en andere forums.

Ik zie jullie morgen op een van de oversteekplaatsen van grote baan naar Kasterlee als seingever.
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Ik kom vanuit Broechem, het stuk over het militair domein, ligt dat in het begin of op het einde ? 't zou handig zij om daar in te pikken ipv eerst naar het bloso te rijden, maar aangezien ze op zwartrijden controleren ...
GZN
Mountainbiker

Post by GZN »

aan militair domein inpikken vooraleer langs de kassa passeren, zal moeilijk zijn ... wordt streng gecontroleerd (en terecht)
Trouwens militair domein zit normaal gezien al na een paar km, dus misschien toch best eerst gaan inschrijven, ingang MD en Bloso liggen 2 à 3 km uit elkaar.
el trappo
Mountainbiker

Post by el trappo »

2 onozelaars die aan het vechten waren langs het parcour echte debielen,nog nooit gezien.het ging natuurlijk over het te snel rijden op het ijs.Die mensen van Deinse reden echt als onozelaars(ik hoop dat de klets op zijn gezicht goe pijn deed)maar toch vind ik het niet kunnen [-X .

Zeer goed gedaan van de organisatie =D> 60km gedaan echt mooi,tot volgend jaar.
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Ik vraag mij al een tijdje af hoe lang het nog zou duren eer er gevochten werd op een TT... :(
We zijn onze prachtige sport gewoon aan het verkloten, binnenkort mogen we nergens nog gaan rijden omdat er daar een paar driedubbele idioten alles naar de kloten rijden.
We geven de anti-mtb lobby gewoon alles in handen, intriest... :-?
Lust
Mountainbiker

Post by Lust »

3 keer de aardkorst van wel heel dichtbij gezien vandaag in Herentals.

Ene keer ne serieuze smak gedaan in het afdalingske naast het kerkhof langs die verrekte draad. Met mijn stuur blijven haken en dan overkop. Het algemeen gemiddelde van de blauwe plekken vandaag ging even hoger. (Ook even de ondergrond wat opgeruwd met mijn ongeschoren kin, ge moet iets over hebben voor uw collega-bikers, vind ik.)

Dan toch maar wijselijk de kleine afstand gedaan, had geen goesting meer om het noodlot nog verder uit te dagen.

Ik heb er toch aardig wat zien vallen vandaag, hopenlijk allemaal zonder al te zware gevolgen.

't Zal morgenvroeg wel 'pikken' als ik ga opstaan.
Schoon was 't wel, heb er toch nog van genoten.
knetser
Mountainbiker

Post by knetser »

mooie tour ondanks de sneeuw en de valpartijjen die ik heb gemaakt :P
kan er iemand de website van de fotograaf eens doorsturen?
had hem zien hangen aan de inkom maar had niets om hem op te schrijven :-?
TVD
Mountainbiker

Post by TVD »

iemand een fietscomputer gevonden? oud spel van +-6 jaar maar ik ben er toch aan gehecht
buiten een pijnlijke elleboog te hebben overgehouden aan twee valpartijen dan toch blijkbaar ook iets kwijtgespeeld.

alvast bedankt aan de eerlijke vinder
Post Reply