MTB in de sneeuw

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

waar ik soms een beetje last van heb zijn de remmen. lijkt alsof de remleidingen/olie bevriest. kunnen natuurlijk ook de zuigers zijn in de caliper door't vocht die bevriest. meestal op te lossen door enekel keren serieus te pompen. dit is wel bij temperaturen tusen -3 en -10
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Ik ga me morgen hier ook nog eens amuseren in de sneeuw,de bossen liggen er echt mooi bij met al die sneeuw!!!
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Dan komen wij ons mss tegen.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

BASSMAN wrote:Dan komen wij ons mss tegen.
Dissociatieve identiteitsstoornis ?
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Bassman,gaat ge ook richting dilsen en lanklaar???
Ik had eerst naar tessenderlo willen gaan maar met al die sneeuw op de weg ga ik hier ma wat,geen zin om zo lang met de auto tot daar te rijden... :oops: #-o
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

MX DUDE wrote:Bassman,gaat ge ook richting dilsen en lanklaar???
Ik had eerst naar tessenderlo willen gaan maar met al die sneeuw op de weg ga ik hier ma wat,geen zin om zo lang met de auto tot daar te rijden... :oops: #-o
Het zou kunnen,ik voeg mij bij ons groepje aan om 9.00u en dan zien we wel.Van hier uit naar daar is wel berg op,zal mss niet gaan met die sneeuw. :-)
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Vandaag zalig tochtje gereden in de sneeuw,veel bikers,joggers en wandelaars gezien!!! Toch een goei 2uur en een half gereden...
BASSMAN
Mountainbiker

Post by BASSMAN »

Waren vandaag met een man of 15 gestart.Hebben dan de groep in tweeen gedeelt,euhhhh ikke bij de betere :lol:
@dude:zijn toch naar as en lanklaar gereden en zo terug de weg over aan de litzberg.Van de 9,drie man niet de sneeuw gekust.Ben toch een man of 50 tegen gekomen!!!
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Ja ik heb wel veel sporen gezien aan die kanten daar,ik ben in bergerven vertrokken,zo richting dilsen,lanklaar,as,dorne,opoeteren en zo terug door bergerven naar huis gereden,maar 't was idd druk in de bossen!!
gerrit2
Mountainbiker

Post by gerrit2 »

Deze morgen dus een ritje gedaan in de sneeuw.
Eerste bocht van het asfalt het veld in, en ik lag op mijn zijkant.
Het was soms baggeren en stoempen, vooral door de opgehoopte sneeuw. (soms 30 Cm en meer)
Fiets laten ontdooien in de garage en straks wat afkuisen en lichte olie erop.
(Omgeving Kortenberg)
25 Km en gemiddelde van 12
Post Reply