binnen jouw beperkt bevattingsvermogen is dat misschien een onweerlegbare waarheid. Wie iets ruimdenkender is weet doorgaans beter.turbotiger wrote: en wat die zwakken betreft, t is gewoon een uitspraak en een waarheid die onweerlegbaar is...
Zo 31/01/2010 Lovenjoel / Bierbeek -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wij staan met de club met een jeneverstand op het driekoningenfeest vandaag te Humbeek. Daarom hadden we voor morgen een verkenningsrit gepland ter voorbereiding van onze toertocht op 11 november.
De afgelasting (wat zeer begrijpelijk is) komt ons goe uit.
Mannen laat weten wanneer hij dan wel doorgaat zodat we deze toffe rit
toch nog kunnen meepikken
De afgelasting (wat zeer begrijpelijk is) komt ons goe uit.
Mannen laat weten wanneer hij dan wel doorgaat zodat we deze toffe rit
toch nog kunnen meepikken
De tocht in Boutersem enkele weekends geleden was toch ook behoorlijk gevaarlijk en er zijn er toch een aantal serieus op hun spullement gegaan.
Ik begrijp de organisatie. Niet iedereen denkt evenveel na op de fiets...
Zwak of niet zwak, liever een tt afgelast dan enkele weken niet op de feits te kunnen.
De durvers/(berekende) risiconemers kunnen altijd vrijblijvend een andere tocht doen natuurlijk!
Ik wacht op een volgende datum en dan doen we gewoon deze rit.
Ik begrijp de organisatie. Niet iedereen denkt evenveel na op de fiets...
Zwak of niet zwak, liever een tt afgelast dan enkele weken niet op de feits te kunnen.
De durvers/(berekende) risiconemers kunnen altijd vrijblijvend een andere tocht doen natuurlijk!
Ik wacht op een volgende datum en dan doen we gewoon deze rit.
alle respect voor de beslissing. Ik woon in de streek en fietsen in de velden is onhaalbaar.
de VTT in Boutersem was onverantwoord omdat smeltende sneeuw (pap) is beginnen aanvriezen. Plaatsen die toen bereidbaar waren zijn nu zwaar besneeuwd & na de vorst van vanacht nog eens glad bovendien.
Lovenjoel morgen zou fietsen in diepsneeuw zijn..
macho's heb je altijd, in het mountainbiken is dat blijkbaar nog erger dan op de weg..
wijze beslissing, indien de tocht later georganiseerd word, dan zijn we erbij.
de VTT in Boutersem was onverantwoord omdat smeltende sneeuw (pap) is beginnen aanvriezen. Plaatsen die toen bereidbaar waren zijn nu zwaar besneeuwd & na de vorst van vanacht nog eens glad bovendien.
Lovenjoel morgen zou fietsen in diepsneeuw zijn..
macho's heb je altijd, in het mountainbiken is dat blijkbaar nog erger dan op de weg..
wijze beslissing, indien de tocht later georganiseerd word, dan zijn we erbij.
het is inderdaad verstandig om af te gelasten . de opkomst zou immers zeer beperkt zijn en dat is een nachtmerrie , wand het werk blijft gelijk of nog meer met dit weer .
Maar met dit uitspraak van Macho's
daar ben ik het ni met eens , er zijn nu eenmaal mensen die dit graag doen ,door de sneeuw rijden !! 
Maar met dit uitspraak van Macho's
+1, diepsneeuw is zalig en zeker as dan buite het zonneke schijntG.VdV wrote:het is inderdaad verstandig om af te gelasten . de opkomst zou immers zeer beperkt zijn en dat is een nachtmerrie , wand het werk blijft gelijk of nog meer met dit weer .
Maar met dit uitspraak van Macho'sdaar ben ik het ni met eens , er zijn nu eenmaal mensen die dit graag doen ,door de sneeuw rijden !!
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Ik ben net terug van rit op grens Kessel-lo - Pellenberg, was niet te doen, stond na 5 km al terug thuis, veel te diepe sneeuw waar niet door te rijden was.