hoe trainen met die vriesweer??
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
trainen met vriesweer...in mijn speedo'ke zeker :p
Zoals die mannen die in ijskoud water plonsen ...
Mja zwemmen is idd een ferm goede training op alle vlak .
Tijdje terug sinds lang geleden nog eens gaan zwemmen ..na paar honderd meter kon ik al niet meer .
Amaai zeg en dan te zeggen dat ik zoveel zwembrevetten op lange afstanden heb..jawadde , maar het deed wel heel goed!
ps: zorg dat er een paar schoonheden voor u zwemmen! Toen er enkele mooie meiden in't water sprongen was ik meteen terug gemotiveerd!
Zoals die mannen die in ijskoud water plonsen ...
Mja zwemmen is idd een ferm goede training op alle vlak .
Tijdje terug sinds lang geleden nog eens gaan zwemmen ..na paar honderd meter kon ik al niet meer .
Amaai zeg en dan te zeggen dat ik zoveel zwembrevetten op lange afstanden heb..jawadde , maar het deed wel heel goed!
ps: zorg dat er een paar schoonheden voor u zwemmen! Toen er enkele mooie meiden in't water sprongen was ik meteen terug gemotiveerd!
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
hopelijk laat 'die beer' ook eens wat meer zien dan afgelopen jaar, toen ze hem ook lieten doen... mentaal degradeerde hij zichzelf tot een wrak.toverijse wrote:vince 78 wrote:Stijn Devolder zegt:"van trainen in zo'n weer kom je een echte beer".....bij deze!!
mijn mening, had die beter meegegaan op stage. Devolder is iemand die een sterke hand nodig heeft, hij is mentaal tegelijk sterk maar bijzonder kwestbaar en wankel. (als het niet meezit laat hij snel de moed zakken)
Dat vind ik ook: Als profrenner moet je je fisiek opkrikken, en in deze kou en gladheid lukt dit niet. Zelfs onze veldrijders trekken naar de warmte om te trainen.sunn xtreme wrote:hopelijk laat 'die beer' ook eens wat meer zien dan afgelopen jaar, toen ze hem ook lieten doen... mentaal degradeerde hij zichzelf tot een wrak.toverijse wrote:vince 78 wrote:Stijn Devolder zegt:"van trainen in zo'n weer kom je een echte beer".....bij deze!!
mijn mening, had die beter meegegaan op stage. Devolder is iemand die een sterke hand nodig heeft, hij is mentaal tegelijk sterk maar bijzonder kwestbaar en wankel. (als het niet meezit laat hij snel de moed zakken)
voor de pré van die mannen wil ik de kou nog wel trotserenTaurineR wrote:Dat vind ik ook: Als profrenner moet je je fisiek opkrikken, en in deze kou en gladheid lukt dit niet. Zelfs onze veldrijders trekken naar de warmte om te trainen.sunn xtreme wrote:hopelijk laat 'die beer' ook eens wat meer zien dan afgelopen jaar, toen ze hem ook lieten doen... mentaal degradeerde hij zichzelf tot een wrak.toverijse wrote: