hoe trainen met die vriesweer??

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
sik
Mountainbiker

Post by sik »

Ik ga nu voor het 2de jaar in de winter naar de fitness en doe coretraining-benen-cardio en dat een 4x per week.Ge blijft zo bezig en sterkt je lichaam.
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

Stijn Devolder zegt:"van trainen in zo'n weer kom je een echte beer".....bij deze!!
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

trainen met vriesweer...in mijn speedo'ke zeker :p
Zoals die mannen die in ijskoud water plonsen ...
Mja zwemmen is idd een ferm goede training op alle vlak .
Tijdje terug sinds lang geleden nog eens gaan zwemmen ..na paar honderd meter kon ik al niet meer .
Amaai zeg en dan te zeggen dat ik zoveel zwembrevetten op lange afstanden heb..jawadde , maar het deed wel heel goed!

ps: zorg dat er een paar schoonheden voor u zwemmen! Toen er enkele mooie meiden in't water sprongen was ik meteen terug gemotiveerd! :lol:
_Niels_
Mountainbiker

Post by _Niels_ »

vince 78 wrote:Stijn Devolder zegt:"van trainen in zo'n weer kom je een echte beer".....bij deze!!
:lol:
yvesdv
Mountainbiker

Post by yvesdv »

kga mij om schaatsen gaan morgen
bedankt voor de info!
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Fietsen en MTB vind ik te gevaarlijk.
3x per week joggen doe ik nu....
En bij sneeuw: wandelen in de sneeuw.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

toverijse wrote:
vince 78 wrote:Stijn Devolder zegt:"van trainen in zo'n weer kom je een echte beer".....bij deze!!
hopelijk laat 'die beer' ook eens wat meer zien dan afgelopen jaar, toen ze hem ook lieten doen... mentaal degradeerde hij zichzelf tot een wrak.

mijn mening, had die beter meegegaan op stage. Devolder is iemand die een sterke hand nodig heeft, hij is mentaal tegelijk sterk maar bijzonder kwestbaar en wankel. (als het niet meezit laat hij snel de moed zakken)
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

sunn xtreme wrote:
toverijse wrote:
hopelijk laat 'die beer' ook eens wat meer zien dan afgelopen jaar, toen ze hem ook lieten doen... mentaal degradeerde hij zichzelf tot een wrak.

mijn mening, had die beter meegegaan op stage. Devolder is iemand die een sterke hand nodig heeft, hij is mentaal tegelijk sterk maar bijzonder kwestbaar en wankel. (als het niet meezit laat hij snel de moed zakken)
Dat vind ik ook: Als profrenner moet je je fisiek opkrikken, en in deze kou en gladheid lukt dit niet. Zelfs onze veldrijders trekken naar de warmte om te trainen.
yvesdv
Mountainbiker

Post by yvesdv »

TaurineR wrote:
sunn xtreme wrote:
toverijse wrote: :lol:

Dat vind ik ook: Als profrenner moet je je fisiek opkrikken, en in deze kou en gladheid lukt dit niet. Zelfs onze veldrijders trekken naar de warmte om te trainen.
voor de pré van die mannen wil ik de kou nog wel trotseren 8)
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Het gaat niet om de kou, dat is altijd uit te houden, het gaat erom welk rendement je haalt uit je training met dit weer, ik denk dat dit heel beperkt is.
Post Reply