Zo 03/01/2010 Korspel / Beverlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Grand Canyon
Mountainbiker

Post by Grand Canyon »

Altijd leuk als er foto's gemaakt worden. Bedankt namens het Heuvens Kliekske.
Goed georganiseerd, mooie tocht, lekkere technisch in de sneeuw enz. Maakte het rijden met ne kater :drunk: goed!

Gert
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Toon wrote:
Iemand die kerel ook gezien die nen tak door zijn oor gepierced had bij een valpartij :-?
Hopelijk voor hem kunnen ze dat fatsoenlijk oplappen...

Was ne maat van mij, is al bij al meegevallen. Zag er erger uit dan het was, met 4 hechtingen is ie weer opgelapt :wink:

Image
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

Gf biker wrote:
Toon wrote:
Iemand die kerel ook gezien die nen tak door zijn oor gepierced had bij een valpartij :-?
Hopelijk voor hem kunnen ze dat fatsoenlijk oplappen...

Was ne maat van mij, is al bij al meegevallen. Zag er erger uit dan het was, met 4 hechtingen is ie weer opgelapt :wink:

Image
den hoeb kan vandaag toch al gaan skiën dus zal wel meevallen hé
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Die heeft nog geluk gehad dat het niet 5cm naar links was, in zijn oog.
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Re: Beverlo

Post by Jokke »

rob van laer wrote:
Jokke wrote: En ik vond de afpijling zeer karig. Meestal maar één pijltje.
hier kan ik effe op meedelen dt ik vrij ver vooraan reed, denk bijna bij de eerste 50 bikers, en hebben onderweg veel plaatsen gehad waar de pijlen verhangen waren of gewoon geen meer hingen
maar dankzij de sneeuw hebben we het spoor kunne volgen en de pijlen een beetje terug in de juiste richting gehangen zoda de volgende al de juiste richting ingingen tot er van de organisatie kwamen die de pijlen weer volledig correct konden hangen
vind het spijtig dat dit tegenwoordig weer meer en meer gebeurt op de tt's
Rob, dat er pijltjes weggedaan/verhangen worden is een gekend probleem.
Doch problemen zijn er om verholpen te worden : bij ons vertrekt er een team 'parcourcheckers' (met verlichting) rond 7u en waar nodig wordt alles terug in orde gebracht.

Mij ging het voornamelijk over de manier van afpijlen. Eén pijltje is gewoon te weinig. Als je op een degelijke manier wil afpijlen, dan plaats je één pijltje VOOR de bocht, ééntje IN de bocht en nog een pijltje ter confirmatie.
Maar dat vraagt natuurlijk wel wat meer werk 8)
Post Reply