Wel als ge gene schrik hebt dat uwen hartslag tot 194 zal gaan...toverijse wrote:looneycooney wrote:46km ..de gewoonlijke route kiewiet , bokrijk , rondcrossen op de teut en terug ...
avg 26.2km/halles lag er zalig bij vandaag en mijn beste avg gehaald tot nu toe
![]()
max hartslag : 194 en daar verschoot ik wel van feitelijk ..normaal blijft ie onder de 185 op deze route .
Mja pas ziek geweest , misschien daar iets mee te maken![]()
Alleszins lekker voldaan thuisgekomen .
26.2km/h offroad? Dan lag alles hardbevroren fzo? Want door 5cm haal je geen 26.2 gemiddeld denk ik
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
mja kiewiet/ bokrijk cross ik door tegen +-34 a 36km/h is hardere bosgrond idd..dan den teut , die lag er vandaag nat bij en ondergrond is wel zand , maar eens nat vrij hard infeite .
En ook +-5km baan bij idd, ik vertrek vanuit centrum hasselt-stad en duik pas achter banneuxwijk de bossen in.
Maar heb vandaag ferm gecrossed idd , nog nooit zosnel geweest en had er serieus goesting in
Kan best dat de ondergrond nog wel wat bevroren was idd, ik liet amper sporen na met de nieuwe banden .
idd KRZA , mijne polar heeft met momenten serieus zitten piepen hahaa , mja ik voelde me goed dus ik had geen zin om te luisteren nr dat ding
Moet wel zeggen , pas heel ziek geweest (weeral , wat is dat toch tegenwoordig heh) en heel week slecht in de buik gevoeld
Vandaag was ik echt in een supergevoel en de trainingen die ik deed in lummen etc hebben me precies goed gedaan .
Mja offroad in hasselt /zonhoven is maar 'plattekes' hoor ...amper ne heuvel te noemen.
En ook +-5km baan bij idd, ik vertrek vanuit centrum hasselt-stad en duik pas achter banneuxwijk de bossen in.
Maar heb vandaag ferm gecrossed idd , nog nooit zosnel geweest en had er serieus goesting in
Kan best dat de ondergrond nog wel wat bevroren was idd, ik liet amper sporen na met de nieuwe banden .
idd KRZA , mijne polar heeft met momenten serieus zitten piepen hahaa , mja ik voelde me goed dus ik had geen zin om te luisteren nr dat ding
Moet wel zeggen , pas heel ziek geweest (weeral , wat is dat toch tegenwoordig heh) en heel week slecht in de buik gevoeld
Vandaag was ik echt in een supergevoel en de trainingen die ik deed in lummen etc hebben me precies goed gedaan .
Mja offroad in hasselt /zonhoven is maar 'plattekes' hoor ...amper ne heuvel te noemen.
Last edited by looneycooney on Fri 08 Jan 2010 23:11, edited 1 time in total.
Had ik ook maar tijd om nog eens 50km buiten te gaan rijdenlooneycooney wrote:mja kiewiet/ bokrijk cross ik door tegen +-34 a 36km/h is hardere bosgrond idd..dan den teut , die lag er vandaag nat bij en ondergrond is wel zand , maar eens nat vrij hard infeite .
Moet wel zeggen , pas heel ziek geweest (weeral , wat is dat toch tegenwoordig heh) en heel week slecht in de buik gevoeld, vandaag was ik echt in een supergevoel en dus een goei lap op gegeven.
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
eerlijk gezegd toverijse zou ik me moeten schamen...
Ik werk niet meer en zou feitelijk veeeeel meer op de fiets moeten kruipen
mja zoveel bezig met geld uitgeven de laatste tijd 
Ik ben van plan heel het jaar door te trainen om volgend jaar 'eindelijk' eens wat wedstrijden te rijden...
Ik weet van mezelf dat ik veel meer had gekund (technisch sterk op de fiets zeg maar) , maar heb mtb'en altijd wat aan de kant geschoven voor een 'carriere' .
Zo heb ik in bv snowboarden in 2003 in het O'neill team gezeten , ook daar had ik meer mee kunnen doen , mja
Na mijn vespa-accident , waar ik had kunnen inblijven , ben ik tot besef gekomen zeg maar ...
Ik kan maar 1 goede raad geven , geef nooit je passies op voor een rijkelijke carriere .
Ik werk niet meer en zou feitelijk veeeeel meer op de fiets moeten kruipen
Ik ben van plan heel het jaar door te trainen om volgend jaar 'eindelijk' eens wat wedstrijden te rijden...
Ik weet van mezelf dat ik veel meer had gekund (technisch sterk op de fiets zeg maar) , maar heb mtb'en altijd wat aan de kant geschoven voor een 'carriere' .
Zo heb ik in bv snowboarden in 2003 in het O'neill team gezeten , ook daar had ik meer mee kunnen doen , mja
Na mijn vespa-accident , waar ik had kunnen inblijven , ben ik tot besef gekomen zeg maar ...
Ik kan maar 1 goede raad geven , geef nooit je passies op voor een rijkelijke carriere .
Ik heb momenteel geen tijd omdat ik in de blok zit (unief). En ja nooit je passie opgeven, maar er moet ook geld binnenkomen om die passie te betalen hélooneycooney wrote:eerlijk gezegd toverijse zou ik me moeten schamen...
Ik werk niet meer en zou feitelijk veeeeel meer op de fiets moeten kruipenmja zoveel bezig met geld uitgeven de laatste tijd
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
idd dat is wel een feit
Ik heb dan ook ferm wat verdiend de laatste jaren en wil nu ff ervan genieten .
En met een goed vervangingsinkomen , nog thuis wonen , geen auto en geen vriendin kom ik makkelijk toe , ik houd meer dan de helft over zelfs.
En dan hoop ik in 2012 een eigen zaak te beginnen dusja carriere moet je maken vooraleer je kan stoppen met werken en andere plannen maken natuurlijk...
En met een goed vervangingsinkomen , nog thuis wonen , geen auto en geen vriendin kom ik makkelijk toe , ik houd meer dan de helft over zelfs.
En dan hoop ik in 2012 een eigen zaak te beginnen dusja carriere moet je maken vooraleer je kan stoppen met werken en andere plannen maken natuurlijk...
Last edited by looneycooney on Fri 08 Jan 2010 23:33, edited 1 time in total.
Ik zou in jouw plaats hetzelfde doenlooneycooney wrote:idd dat is wel een feitIk heb dan ook ferm wat verdiend de laatste jaren en wil nu ff ervan genieten .
btw. sorry voor de off topic
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
fijne sneeuwrit deze namiddag gedaan ...toch heerlijk zo verse sneeuw...pakt goed, niet echt super-glad op de baan ..echt van genoten .
Wel maar 32km gedaan met avg van 19.2 , beetje rustig gehouden dus , was nogal frisjes en had echt geen zin om op mijn snuit te gaan
Polar was ik vergeten helaas ...maar tegen morgen installeer ik hem op de bike
Wel maar 32km gedaan met avg van 19.2 , beetje rustig gehouden dus , was nogal frisjes en had echt geen zin om op mijn snuit te gaan
Polar was ik vergeten helaas ...maar tegen morgen installeer ik hem op de bike
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag een berg-spinningske gedaan in de gym ; kleine twee uurkes, en nu zijn m'n beentjes lichtelijk overtraind
morgen dus opgelegde platte rust
morgen dus opgelegde platte rust