Zo 10/01/2010 Zeebrugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

long fellow wrote:@oganisatie
Zullen jullie aanpassingen doen aan het parcours ifv gladheid?
Heb gisteren schelpenpad "gereden" v Zeebrugge nr Blankenberge en niet tegenstaande ondergrond van zand en schelpen met dun laagje sneeeeuw, op :bounce: doen dit pad ook aan zag ik.
NIET te berijden. Heb nochtans geen enkele rit overgeslagen.
Bij aanpassing kom ik af anders enkel strandritje.
Veel succes!
Wil helemaal niets af doen vd rit. [-X
Was super vorig jaar en dat vr een nieuwe rit. Parcours zal zeker evenwaardig zijn, doch ieder moment de grond kussen, laat ik aan de Paus over. =D> :bounce:
Maar indien ik vd organisatie hoor dat ze aanpassingen deden ivm de onmogelijke stukken. I'll be there ! :bounce:
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

sliekzwien wrote:het gaat wel zeer koud worden zeker met die gure noordoostenwind?
is dit nog gezond?
ik twijfel?
iemand een idee?
#-o
Gezonder dan op 2 januari in de zee te springen alleszins :-)
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik heb thuis nog een haardroger als iemand die wil gebruiken :roll:
Gisteren bevestiging ontvangen, men verwacht me en mijn geld ben ik ook al kwijt.
Zondag 100% zeker aanwezig :bounce:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Als mijn keelontsteking het toelaat ben ik er ook. :-?

Indien niet, zal mijn voorinschrijving een sponsoring zijn ! :wink:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Zondag zeker van de partij. Sneeuw of geen sneeuw, koud of ijskoud.
Veel sneeuw voorspellen ze alvast niet aan de kust.
Ben wel aan het twijfelen welke banden te leggen: denk te starten met Racing Ralph voor en achter met niet te veel druk
Iemand suggesties?
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

Tegen zondag geen sneeuw, minder wind en niet onder 0°C! Het wordt koud, maar zeker niet ongezond om die dag onze VTT aan te doen.
Dat het op sommige plaatsen er glad bij ligt, daar kunnen we niet van uit. We doen onze uiterste best om er een zo veilig mogelijke rit van te maken.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

slijkcrosserke wrote:Ik heb thuis nog een haardroger als iemand die wil gebruiken :roll:
Gisteren bevestiging ontvangen, men verwacht me en mijn geld ben ik ook al kwijt.
Zondag 100% zeker aanwezig :bounce:
Ik wil die haardroger wel gebruiken. Waar vind ik nog haar voor zondag? #-o #-o

De bevestiging al geprint, hopelijk laat ik ze nu niet op de keukentafel liggen zondagmorgen. :oops:
fietsenpulle
Mountainbiker

Post by fietsenpulle »

als het water giet kan ik soms twijfelen of ik rij of nie, maar tegen de koude kan je je toch kleden. er bestaat tegenwoordig kledij genoeg en van die kwaliteit dat je geen komplete kleerkast moet aan doen.
en wat de gladheid betreft gebruik je gezond verstand en dat valt goe mee.
ik kom in alle geval rijden. kheb de ganse week alle dagen +-50km gereden en ik geen problemen gehad kzat toch thuis van men werk (bouwvakker)
tot zondag
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

ik denk dat het allemaal best meevalt ... natuurlijk nog even afwachten wat morgen brengt ... maar voorspellingen voor zondag lijken mij zeer positief ...

sowieso is het een algemeen weten dat je moet voorzichtig zijn om te rijden in deze weersomstandigheden!

nevertheless hadden we dezelfde omstandigheden vorig jaar en dat heeft de bijna 500 deelnemers niet tegen gehouden ... en aan hun commentaren te lezen hebben ze er met volle teugen van genoten! =D>
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

ReeVeS wrote:ik denk dat het allemaal best meevalt ... natuurlijk nog even afwachten wat morgen brengt ... maar voorspellingen voor zondag lijken mij zeer positief ...

sowieso is het een algemeen weten dat je moet voorzichtig zijn om te rijden in deze weersomstandigheden!

nevertheless hadden we dezelfde omstandigheden vorig jaar en dat heeft de bijna 500 deelnemers niet tegen gehouden ... en aan hun commentaren te lezen hebben ze er met volle teugen van genoten! =D>
IDD, ik was er vorig jaar bij.... en 't was schitterend..... =D>

Ik verheug mij er nu zelfs al op dat het weer in dezelfde omstandigheden rijden zal zijn.... :bounce:

En zoals Moustache al zei.... als ik er geraak, rij ik hem... dus tot zondag... :wink:
Post Reply