http://www.decathlon.be/NL/5-voetverwarmers-52231966/pierrot le fou wrote:Dag bikers ,
Maar hoe hou ik die tenen warm .....heb reeds neopreen overtrekken
Zo 10/01/2010 Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Ik kan mijn voeten best goed warm houden door er warming up op te doen, dan skisokken erover, mtbschoenen + overschoenen. Normaal heb ik altijd ijskoude voeten, maar met deze combinatie slaag ik er in om ze redelijk warm te houden
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Hier zijn er nog met koude voeten: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 300#988300pierrot le fou wrote:Alleen de koude tenen en vingers : daar heb ik een beetje last van .maw. skihandschoenen als reserve mee!!
Maar hoe hou ik die tenen warm .....heb reeds neopreen overtrekken ....
Met wandelbotinnen fietsen ??![]()
-
martinusbiker
- Mountainbiker
Post by martinusbiker »
ben vandaag gaan verkennen lag er zeer goed bij. enkel aan het water is het glad voor de rest perfect berijdbaar 
delta68 schreef:
dit noemt men dan "natuurlijke selectie" !
Door diezelfde "natuurlijke selectie" sta ik op de algemene uitslag van de laatste strandrace in De Panne bij de eerste 100 ! ( daarbovenop als 40 plusser !)
En néén, niet met een driewieler ! Stelletje blazers...
Als je echt wil vlammen en laten zien wat je kan is een toertocht niet de
juiste plaatst, zeker niet de laatste vriesweken.
ik kan dit enkel beamen ! heb al teveel bikers in de problemen zien komen door "stoere jongens" op het gemakkelijke deel, om die dan weer te passeren terwijl ze op de grond liggen in de "technische" stroken !
respecteer uw medebiker: geniet en laat genieten !
amen
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
klopt.martinusbiker wrote:ben vandaag gaan verkennen lag er zeer goed bij. enkel aan het water is het glad voor de rest perfect berijdbaar
maar ook een beetje rekening houden met het feit dat bij een TT er heel wat volk overgaat, en het zaakje enkel maar gladder word gezien de bodem keihard is en geen krimp zal geven.
de platgereden sneeuwlaag zal vrij snel een ijslaagje vormen... dus blijven uitkijken.
vermijd ook de zogenaamde MOOIE GELIJKE plekken op de wegen. dit zijn bevroren plassen, en als je pech hebt zak je er niet door maar schuif je keihard onderuit.
op de rode zone zijn er zo enkele waar er zich zeker een deel op gaan mispakken.
ja zeker uit kijken naar het ijs want wij komen daar ook rijden als het niet te slecht gaat worden tot zondagsunn xtreme wrote:klopt.martinusbiker wrote:ben vandaag gaan verkennen lag er zeer goed bij. enkel aan het water is het glad voor de rest perfect berijdbaar
maar ook een beetje rekening houden met het feit dat bij een TT er heel wat volk overgaat, en het zaakje enkel maar gladder word gezien de bodem keihard is en geen krimp zal geven.
de platgereden sneeuwlaag zal vrij snel een ijslaagje vormen... dus blijven uitkijken.
vermijd ook de zogenaamde MOOIE GELIJKE plekken op de wegen. dit zijn bevroren plassen, en als je pech hebt zak je er niet door maar schuif je keihard onderuit.
op de rode zone zijn er zo enkele waar er zich zeker een deel op gaan mispakken.
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully