Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
RD
- Mountainbiker
Juist een kilometer of 52 gaan bollen, hoofdzakelijk baan. Voor degenen die van plan zijn in de eerste uren langs de leie gaan fietsen en in Harelbeke ( nabij Geldof ) raad ik je aan om het stuk nabij de brug te voet te doen, er ligt er een ijsplek door een gesprongen waterleiding van zeker 30m lang, dat heb ik deze morgen mogen aan de lijve ondervinden
, aan een dikke 30km/u vol tegen de vlakte, mijne velo heb ik 20m verder mogen gaan halen, ik kon nawelijks rechtblijven te voet... Resultaat een blauwe elleboog en bil
, verder zonder erg maar een gewaarschuwd man is er twee waard 
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag was gepland om voor de eerste keer van't jaar te gaan buiten spelen op de Nero-route ... da was dus zonder de sneeuw gerekend
dus dan maar indoor ...
1:45 uurke
gem bmp 145 (max 178)
afstand 46 km
dan heeft mijn nieuwe iPod toch zijn intrede gedaan, en met succes
namiddag naar de cross gaan kijken in Tervuren. de heuveltjes waren in't echt om U tegen te zeggen, en 'k had op de eerste ronde al gezien dat het rechter spoor beter was, daar waar Nijske zich op de tweede ronde heeft laten vastrijden door den andere Sven.
die mannen "vlogen" over de bevroren grond ! ongeveer halverwege kwam dan toch Erwin Vervecken de grond is proeven, vlak voor onze neus, om aan zijn gezicht te zien dat het hem ni écht smaakte
... het was dus tóch glad voor hen ook ....
dus dan maar indoor ...
1:45 uurke
gem bmp 145 (max 178)
afstand 46 km
dan heeft mijn nieuwe iPod toch zijn intrede gedaan, en met succes
namiddag naar de cross gaan kijken in Tervuren. de heuveltjes waren in't echt om U tegen te zeggen, en 'k had op de eerste ronde al gezien dat het rechter spoor beter was, daar waar Nijske zich op de tweede ronde heeft laten vastrijden door den andere Sven.
die mannen "vlogen" over de bevroren grond ! ongeveer halverwege kwam dan toch Erwin Vervecken de grond is proeven, vlak voor onze neus, om aan zijn gezicht te zien dat het hem ni écht smaakte
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
ne gelukkign nieuwjaar terug kan er ook niet vanaf zekers, het enige waar jullie aan denken is om het beter te weten en te stoefn over jullie zwakke prestaties 
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
euh ... hebbek iet gemist ?smokey_fluppe wrote:ne gelukkign nieuwjaar terug kan er ook niet vanaf zekers, het enige waar jullie aan denken is om het beter te weten en te stoefn over jullie zwakke prestaties
zwakke prestatie is altijd wel een beetje normaal voor de "Beginnershoek"
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
amai, 't is hier weer platte rust ! komaan manne, ge gaat toch ni vertellen dat er een week niks gebiked is !!!
vandaag de eerste bergspinning terug na 3 weken ... effe terug wennen. daarna een uurke nog wa verder gedaan op m'n eigen tempo.
hartslag ging "through the roof" maar wat kan ons da schelen !
vandaag de eerste bergspinning terug na 3 weken ... effe terug wennen. daarna een uurke nog wa verder gedaan op m'n eigen tempo.
hartslag ging "through the roof" maar wat kan ons da schelen !
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Vandaag van mijn dagske verlof wat geprofiteerd om de laatste 71 km van de Ronde van Vlaanderen te rijden op de Tacx.
Toch goed geklommen met die bergskes zoals Berendries, Muur, Bosberg, ...
Toch goed geklommen met die bergskes zoals Berendries, Muur, Bosberg, ...
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
46km ..de gewoonlijke route kiewiet , bokrijk , rondcrossen op de teut en terug ...
avg 26.2km/h
alles lag er zalig bij vandaag en mijn beste avg gehaald tot nu toe
max hartslag : 194 en daar verschoot ik wel van feitelijk ..normaal blijft ie onder de 185 op deze route .
Mja pas ziek geweest , misschien daar iets mee te maken
Alleszins lekker voldaan thuisgekomen .
avg 26.2km/h
max hartslag : 194 en daar verschoot ik wel van feitelijk ..normaal blijft ie onder de 185 op deze route .
Mja pas ziek geweest , misschien daar iets mee te maken
looneycooney wrote:46km ..de gewoonlijke route kiewiet , bokrijk , rondcrossen op de teut en terug ...
avg 26.2km/halles lag er zalig bij vandaag en mijn beste avg gehaald tot nu toe
![]()
Mja pas ziek geweest , misschien daar iets mee te maken![]()
26.2km/h offroad? Dan lag alles hardbevroren fzo? Want door 5cm haal je geen 26.2 gemiddeld denk ik