Is altijd mooie tocht daar en met een extra laagje verse sneeuw zal het zeker weer de moeite worden!!!
Zo 10/01/2010 Tessenderlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Laat de sneeuw nu maar komen die ze voorspellen liefst op zaterdag , dan zijn de wegen nog open op zondag en hebben jullie nog meer aanwezigen op de tt.
Wegen open of nie , ik kom zeker .
Weet hoe het is om nu in te richten .
Minder volk , maar je mag er zeker van zijn wie op deze dagen komt rijden apprecieert het werk da ge doet .

Wegen open of nie , ik kom zeker .
Weet hoe het is om nu in te richten .
Minder volk , maar je mag er zeker van zijn wie op deze dagen komt rijden apprecieert het werk da ge doet .
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
ik ben op zoek naar een TT die doorgaat .
Ik kijk zaterdagavond naar de eindbeslissing van de organisatie .
Indien jullie uitpijlen Zaterdag met het guur weer =chapeau .
Nu nog de clubmaten overtuigen .
Ik heb vorige zondag Londerzeel links laten liggen , en na de commentaren gelezen te hebben ; DIK SPIJT gehad dat ik toch niet vertrokken was .
Tot Bikes
Ik kijk zaterdagavond naar de eindbeslissing van de organisatie .
Indien jullie uitpijlen Zaterdag met het guur weer =chapeau .
Nu nog de clubmaten overtuigen .
Ik heb vorige zondag Londerzeel links laten liggen , en na de commentaren gelezen te hebben ; DIK SPIJT gehad dat ik toch niet vertrokken was .
Tot Bikes
- kabeljauws
- Mountainbiker
Post by kabeljauws »
Bij mijn fietsmaat liet zijn Sigma het bij -5 afweten. Te koud? Ben benieuwd hoe de uwe het doet.Fury wrote:ik kom ook heel zeker, vind het goed zo de kou en de sneeuwheerlijk
kan ik ook even mijne nieuwe sigma rox 9.0 testen
tot zondag