Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Merlin
Mountainbiker

Post by Merlin »

Cube dealer id buurt van Aalst? waar mag dat dan wel zijn?
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Wel ik ben vrijdag eens bij dirk geweest: mooie en grote winkel en zo dicht bij mijn deur (+- 3 km :oops: ) en natuurlijk heel veel CUBE fietsen te bewonderen. Eén probleem, eind augustus komen de nieuwe 2005 modellen er aan en de huidige 2004 modellen zijn bijna niet meer te krijgen, of je moet enkele maanden wachten .... maar dan ga je beter voor een 2005 model.

Gelukkig dat het niet dringend is, kan nog gerust tot september wachten.

Greetz
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

thanks voor de foto !!!! .... zalige fiets .... =D>

Wel ik ben vrijdag eens bij dirk geweest in Drongen (bij Gent): mooie en grote winkel en zo dicht bij mijn deur (+- 3 km :oops: ) en natuurlijk heel veel CUBE fietsen te bewonderen. Eén probleem, eind augustus komen de nieuwe 2005 modellen er aan en de huidige 2004 modellen zijn bijna niet meer te krijgen, of je moet enkele maanden wachten .... maar dan ga je beter voor een 2005 model.

Gelukkig dat het niet dringend is, kan nog gerust tot september wachten.

Greetz
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Merlin wrote:Cube dealer id buurt van Aalst? waar mag dat dan wel zijn?
Fieldbiker wrote:In Denderleeuw bij Aalst is er een.
http://www.2-wielersbecque.be
werner
Mountainbiker

Post by werner »

Bij Janssen zie ik een verschil tss Acid met Julie Brakes en HS11-brakes. Wat is precies het verschil?

Kent iemand bovenstaande shops? Goede ervaringen? Prijsverschillen? Als Limburger (nu nog alken, in het najaar Herk-de-Stad) zijn beiden namelijk vrij dichtbij.

Alvast bedankt voor jullie raad.

Grtz
El Stinho
Ik heb veel goeds gehoord van janssen, ben dus vorige ook eens gaan kijken. Zijn heel vriendelijk, kennen er veel van, goede prijzen,...
Ik raad je aan om er eens langs te gaan...

Werner
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

werner wrote:

Kent iemand bovenstaande shops? Goede ervaringen? Prijsverschillen? Als Limburger (nu nog alken, in het najaar Herk-de-Stad) zijn beiden namelijk vrij dichtbij.

Alvast bedankt voor jullie raad.

Grtz
El Stinho
Ik heb veel goeds gehoord van janssen, ben dus vorige ook eens gaan kijken. Zijn heel vriendelijk, kennen er veel van, goede prijzen,...
Ik raad je aan om er eens langs te gaan...

Werner
De fiets is al lang gekocht hoor ... bij Janssen :wink:
Gerard Van De Walle
Mountainbiker

cube bikes

Post by Gerard Van De Walle »

zeer goeie marchandise. mijn volgende zal ook een cube zijn denk ik.
cube en bulls wordt hier door een fietsenzaak in mijn buurt verkocht, en deze merken verkopen bij hem als zoete broodjes.

succes ermee!!! - keep on rolling' -[/i]
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

Ik kom net terug van bij Ampe (Torhout). Daar was er net een dame die probeerde de baas te overhalen om Cube te verdelen. Helaas ging ie niet op het voorstel in. Het zou nochtans een goeie zaak zijn, want hier in de buurt is er niet direct een CUBE-verdeler.

Blijkbaar doen ze bij Cube toch serieuze inspanningen om hun dealernetwerk uit te breiden.
tholomeus
Mountainbiker

Post by tholomeus »

flupke wrote:ik bestel de meeste onderdelen via http://www.bike-discount.de .... bedrijf is zeer betrouwbaar ...betalen doe ik onder rembours... fietsen heb ik daarentegen nog niet besteld

Ik kan het alvast alleen maar aanraden. 'kheb bij hen begin dit jaar een cube acid besteld, model 2003 voor 555 euro, onder rembours omdat ik het zaakje niet echt vertrouwde. En tot mijn aangename verrassing kreeg ik 2 weken later een cube acid model 2004 aan de deur geleverd voor diezelfde spotprijs, én met perfect afgestelde versnellingen en remmen. En na een half jaar modder vreten en een minimum aan onderhoud (schoonvegen en af en toe smeren) bolt hij nog steeds als nieuw.
Dominique
Mountainbiker

Post by Dominique »

Het kan echt enorm veel schelen...voorbeeldje:

Cube Limited 4:
--bike2build: 1349 euro
--bike-discount: 999 euro

Cube Limited 5:
--bike2build: 1549 euro
--bike-discount: 1299 euro
Post Reply