Iemand meer info -dan wat op fietspromo staat- over deze TT .
Gaat die door?
Ervaringen van een vorige editie? (van direct niets aan de kanten van Tessenderlo ongeveer een jaartje geleden?)
Zo 10/01/2010 Tessenderlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Je gelooft het of nie , begin me meer en meer thuis te voelen bij deze weersomstandigheden.
De bossen zijn prachtig en het lichtspel met de zon nie te doen .
Dus mannen laat iets van je weten , hebben vorige week ook in de sneeuw gereden en uitgepijld , is meer werk aan maar mtb is nu eenmaal geen zomer sport alleen .

De bossen zijn prachtig en het lichtspel met de zon nie te doen .
Dus mannen laat iets van je weten , hebben vorige week ook in de sneeuw gereden en uitgepijld , is meer werk aan maar mtb is nu eenmaal geen zomer sport alleen .
Present! Wordt een prachtig tourtje door de Gerhaagse besneeuwde bossen en heiden, één van de mooiste van Vlaanderen trouwens.
In principe wordt hier eerst de Rodenberg langs alle kanten beklommen, maar ik vrees dat dit met het voorspelde weer onmogelijk zal zijn.
Ik stel voor dat de organisatie het op een redelijk vlak parcours houdt (het zal sowieso een beproeving worden) + extra warme soep en Gluhwein bestelt en onze zondag kan niet meer stuk.
Leve de MTB, in alle (weers)omstandigheden!!
In principe wordt hier eerst de Rodenberg langs alle kanten beklommen, maar ik vrees dat dit met het voorspelde weer onmogelijk zal zijn.
Ik stel voor dat de organisatie het op een redelijk vlak parcours houdt (het zal sowieso een beproeving worden) + extra warme soep en Gluhwein bestelt en onze zondag kan niet meer stuk.
Leve de MTB, in alle (weers)omstandigheden!!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
deze morgend in de belse bossen gaan rijden. Alles ligt er perfect berijdbaar bij, geen enkele keer ook maar iets geschoven en toch goed doorgereden. Ging normaal naar helchteren maar die sukkels kunnen een week op voorhand de ondergrond voorspellen
(dat ze inderdaad maar gaan ping-pongen). Mits een agenda aanpassingen kom ik dan hier rijden. Hoop dat er nog een bom sneeuw bijvalt 
- bikerboy16
- Mountainbiker
Post by bikerboy16 »
ik kom zeker af, begint trouwens in mijn school
. Tochten in tessenderlo zijn altijd zeer goed , met een paar stevige beklimmingen die nu met dit weer zeer zwaar zullen zijn.
Kijk al uit naar zondag en een bikke meer sneeuw is altij welkom
Kijk al uit naar zondag en een bikke meer sneeuw is altij welkom
-
kannielangzamer
- Mountainbiker
Post by kannielangzamer »
Hallo Die hards,
We zijn nog wakker hoor. Ik heb dan wel de vergadering hierover gemist wegens eindejaarsfestiviteiten maar de tocht gaat zeker door.
Zaterdag hangen we de pijltjes, hopelijk valt er niet te veel verse sneeuw maar de tocht gaat in elke omstandigheid door. Het parcours is hetzelfde als andere jaren met dus ook de rode berg en het gedeelte in Gerhagen.
ik zal proberen zaterdagavond de laatste stand van zaken mee te delen aangaande de staat van het parcours maar gezien de weersomstandigheden van de laatste dagen denk ik dat het vrij goed ligt.
Wat die gluh wein betreft.......nie goed voor ne sportman!
Grts en hopelijk tot zondag !
We zijn nog wakker hoor. Ik heb dan wel de vergadering hierover gemist wegens eindejaarsfestiviteiten maar de tocht gaat zeker door.
Zaterdag hangen we de pijltjes, hopelijk valt er niet te veel verse sneeuw maar de tocht gaat in elke omstandigheid door. Het parcours is hetzelfde als andere jaren met dus ook de rode berg en het gedeelte in Gerhagen.
ik zal proberen zaterdagavond de laatste stand van zaken mee te delen aangaande de staat van het parcours maar gezien de weersomstandigheden van de laatste dagen denk ik dat het vrij goed ligt.
Wat die gluh wein betreft.......nie goed voor ne sportman!
Grts en hopelijk tot zondag !